کد خبر : 1818992 | 21 فروردين 1401 ساعت 21:25 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

تحکیم رتبه سوم فاینورد در حضور جهانبخش

فاینورد با کسب پیروزی پر گل در بازی خارج از خانه امشب، رتبه سومی‌اش را مستحکم کرد.

به گزارش "ورزش سه"، فاینورد بعد از شکست مقابل آژاکس، هفته گذشته ویلم تیلبورگ را شکست داد تا حداقل رتبه سوم جدول را از دست ندهد. این تیم امشب در چارچوب هفته بیست و نهم ‌رقابت‌های اردیویسه هلند از ساعت 19:15 در خانه هرالکس به میدان رفت.

علیرضا جهانبخش، ملی‌پوش ایرانی تیم فاینورد که در بازگشت از اردوی تیم ملی با وجود فرصت کم حضور در دو بازی اخیر موفق به ثبت یک پاس گل زیبای هشت متری شده در بازی امشب هم جایی در ترکیب اصلی تیمش نداشت. فاینورد در حالی بازی امشب را شروع کرد که جهانبخش را روی نیمکت داشت.

1704745

سینان باکیش در همان دقیقه اول برای هراکلس گلزنی کرد تا میهمان با شوک کار را شروع کند. فاینورد خیلی زود اما به بازی برگشت و در دقیقه 21 بازی را به تساوی کشاند. نلسون و تی دو گل دیگر در این نیمه زدند تا فاینورد با برتری سه بر یک راهی رختکن شود.
9 دقیقه بعد از شروع نیمه دوم، علیرضا جهانبخش جای نلسون، زننده گل دوم تیمش را گرفت. فاینورد بعد از ورود ستاره ایرانی‌اش به یک گل دیگر رسید. والمارک این گل را در دقیقه 70 زد تا شکستی سنگین برای میزبان رقم بخورد.

یاران  جهانبخش با کسب پیروزی در این دیدار 61 امتیازی شدند تا جایگاه سومی خود را مستحکم کنند. هفته بیستم نهم لیگ هلند در حالی به پایان رسید که آژاکس با 72 امتیاز اول است و تیم‌های آیندهوون (68)، فاینورد (61) و توئنته (58) به‌ترتیب دوم تا چهارم هستند.

1704746

دیدگاه‌ها