کد خبر : 1819019 | 21 فروردين 1401 ساعت 23:43 | 18.8K بازدید | 17 دیدگاه

پرسپولیس پس از پنج سال در آزادی 3 گل خورد

پرسپولیس پس از گذشت پنج سال، یک مرتبه دیگر در استادیوم آزادی سه بار دروازه خود را باز شده دید.

پرسپولیس پس از پنج سال در آزادی 3 گل خورد

به گزارش "ورزش سه"، در روزهایی که آلومینیوم دچار بحران شده بود، با حضور سید مهدی رحمتی روی نیمکت این تیم، اراکی‌ها توانستند به روند پیروزی برگردند و به ناکامی‌ها پایان دهند اما شاید کمتر کسی انتظار این را داشت تا تیم یحیی گل محمدی در استادیوم آزادی و در حضور هوادارانش، مغلوب آلومینیوم شده و از دور رقابت‌ها کنار رود.

پیروزی غیرمنتظره آلومینیوم مقابل پرسپولیس در شرایطی رقم خورد که پس از توقف تیم یحیی گل محمدی برابر هوادار، هواداران این تیم امیدوار بودند تا سرخ‌پوشان با غلبه بر آلومینیوم، در دور بعد به مصاف تیم دسته دومی خلیج فارس ماهشهر بروند و مسیر آسانی پیش روی این تیم برای حضور در دیدار فینال متصور شده بودند.

با این حال، شاگردان مهدی رحمتی فراتر از حد تصور ظاهر شده و موفق شدند با نتیجه 3 بر 2 از سد پرسپولیس عبور کنند. این در حالی است که اراکی‌ها فرصت زدن گل چهارم را داشتند و ‌یک ضربه پنالتی را نیز از دست دادند و محمدرضا آزادی می‌توانست با ثبت هت‌تریک، یکی از رویایی‌ترین شب‌های دوران ورزشی خود را پشت سر بگذارد ولی چنین نشد.

1704813

باخت پرسپولیس در استادیوم آزادی باعث شد تا رکورد شکست ناپذیری این تیم نیز شکسته شود. علاوه بر این مسئله، پرسپولیسی‌ها پس از نزدیک به 5 سال در ورزشگاه آزادی، سه بار دروازه خود را باز شده دیدند. آخرین باری که سرخ‌پوشان در استادیوم خانگی خود سه بار گل خوردند، به تاریخ 9 اردیبهشت 1396 بازمی‌گردد که این تیم برابر ذوب آهن به تساوی 3 – 3 رسید.

در آن مسابقه، محمدرضا حسینی یک بار و جری بنگستون دو بار برای ذوب آهن گل زدند. سروش رفیعی یک بار و مهدی طارمی نیز 2 بار برای تیم برانکو موفق به گلزنی شدند تا آن دیدار با تساوی پر گل 3 – 3 به پایان برسد و پرسپولیسی‌ها امروز پس از 4 سال و 11 ماه و 12 روز باز هم در آزادی 3 گل دریافت کردند.

نکته دیگر اینکه از آخرین باری که پرسپولیس به‌عنوان تیم میزبان در استادیوم آزادی با دریافت 3 گل شکست خورده است، 7 سال و 7 ماه و 7 روز می‌گذرد که اعداد رند و عجیبی است. در 14 شهریور 93 سرخ‌پوشان در استادیوم آزادی 3 بر یک برابر تراکتور شکست خوردند. در آن مسابقه محسن بنگر برای پرسپولیس گلزنی کرد و در سمت مقابل نیز سوشا مکانی (گل به‌خودی)، ادینیو و سامان نریمان جهان برای تراکتور گل زدند.

البته باید این نکته را اشاره کرد که پرسپولیس در بهمن 95 برابر استقلال با نتیجه 3 بر 2 تن به شکست داد اما آبی‌پوشان تهرانی در آن بازی میزبان بودند.

دیدگاه‌ها