کد خبر : 1819121 | 22 فروردين 1401 ساعت 13:16 | 27K بازدید | 6 دیدگاه

سعیدی‌فر: مهم قهرمانی استقلال است

حرف‌های گلر جوان استقلال درباره رقابت با سیدحسین

دروازه بان استقلال که در اردوی امید حضور دارد، می‌گوید تلاش خواهند کرد تا طلسم نرفتن تیم امید به المپیک شکسته شود.

به گزارش "ورزش سه"، سینا سعیدی فر به عنوان یکی از دروازه بان های دعوت شده به اردوی تیم ملی امید حضور دارد. این دروازه بان جوان درباره شرایط تیم امید گفت: ‌ روزی دو جلسه تمرین می‌کنیم و همه چیز عالی است. امیدوارم بتوانیم با تمرینات خوب، کمک بچه‌ها و کادر فنی در بازی‌های المپیک و آسیایی درخشان حاضر شویم. رقابت بین دروازه‌بان‌های تیم المپیک خیلی خوب است. همه در تیم‌هایشان آماده هستند. یا بازی می‌‌کنند یا تمرینات سنگین دارند. همه چیز آماده است و دروازه‌بان‌ها در سطح بالا هستند.
او درباره اینکه با حضور سیدحسین حسینی و علیرضا رضایی در استقلال فرصتی برای بازی به او نمی‌رسد، تاکید کرد: مهم برای ما قهرمانی است. انشا‌الله بتوانیم با استقلال قهرمانی را بگیریم. یکسالی است که در کنار حسینی و رضایی هستم. همه عالی هستند. امیدوارم چه در استقلال و چه در تیم ملی بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.
دروازه‌بان جوان استقلال ادامه داد: همه بچه‌ها تلاش می‌کنند و کادر فنی خیلی پیگیر است. مطمئن هستم می‌توانیم بعد از چند سال موفقیت را کسب کنیم.
سعید‌ی‌فر درباره شرایط تیم امید و اینکه طلسم نرفتن به المپیک شکسته می‌شود یا خیر گفت: ‌ قطعاً‌، تیم خیلی آماده است کادر فنی و بچه‌ها پرتلاش در اردوها حاضر شدند. انشاالله در تیم ملی و باشگاهی موفقیت کسب کنیم.
وی درباره شرایط تمرینات مهدی مهدوی کیا افزود: به عنوان یک بازیکن نمی‌توانم در این مورد نظر بدهم اما در تمرینات دروازه‌بانی تمرینات خوبی و عالی داریم. با این حال در جایگاهی نیستم که بخواهم در مورد تمرینات نظر بدهم.

دیدگاه‌ها