کد خبر : 1819026 | 22 فروردين 1401 ساعت 00:20 | 38.1K بازدید | 5 دیدگاه

یک گل و سه امتیاز از دو پنالتی ستاره بوشهری

اعداد و ارقام جالب توجه طارمی در روز پنالتی‌ها

مهدی طارمی در روزی که دو بار از گلر حریف پنالتی گرفت، یک بار در تبدیل آن به گل موفق بود و یک مرتبه نیز ناکام.

اعداد و ارقام جالب توجه طارمی در روز پنالتی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، گلزنی‌های مهدی طارمی در دوم آنفونسو هنریکه، ورزشگاه خانگی ویتوریا گیمارش تمامی ندارد. ستاره ایرانی یک بار دیگر دروازه ویتوریا گیمارش را باز کرد تا همچون فصل گذشته نشان داد که تبحر خاصی در گلزنی به این تیم دارد.

مهاجم بوشهری که به‌همراه پورتو در حال تکمیل یک فصل رویایی و کسب عنوان قهرمانی بدون تجربه شکست است، همراه با سایر هم‌تیمی‌هایش به مصاف تیم رده ششمی ویتوریا گیمارش رفت. تیمی که برای حضور در رقابت‌های اروپایی می‌جنگد و برای کسب امتیاز از این بازی خانگی پذیرای صدرنشین پرتغال بود.

حملات پورتو تا دقیقه 36 راه به جایی نبرد تا اینکه باز هم این خود طارمی بود که دست به کار شد و برای تیمش یک خطای پنالتی گرفت. پاس در عمقی که به این بازیکن داده شد، او را با برونو وارلا، سنگربان میزبان در موقعیت تک به تک قرار داد که مهدی پس از عبور از این سنگربان، با شکم وارلا برخورد کرد و روی زمین افتاد.

1704831
1704832
1704833

ژوائو پدرو پینهیرو، داور مسابقه نیز پس از این برخورد بلافاصله در سوت خود دمید و یک خطای پنالتی را به سود آبی و سفیدهای بندرنشین اعلام کرد تا تیم سرجیو کونسیسائو بهترین فرصت گلزنی را به‌دست آورد.

مطابق انتظار، خود مهدی طارمی پشت این ضربه پنالتی ایستاد و آن را برخلاف جهت حرکت سنگربان ویتوریا گیمارش وارد دروازه کرد و پورتو را در دوم آنفونسو هنریکه پیش انداخت تا باز هم گره دیدارهای پورتو به دست ستاره ایرانی باز شود.

ویدئو: 249706

این اتفاق به شکل عجیبی در نیمه دوم مجددا تکرار شد. پاس در عمق فابیو ویرا نصیب مهدی طارمی شد و باز هم برونو وارلا، سنگربان ویتوریا گیمارش در برخورد با طارمی باعث توقف او شد و داور نیز بلافاصله به نشانه خطای پنالتی در سوت خود دمید.

رقص پاهای طارمی پیش از زدن ضربه پنالتی یک بار دیگر تکرار شد و او ضربه‌اش را به سمت راست دروازه زد و این مرتبه فابیو وارلا، سنگربان میزبان توانست دست طارمی را بخواند و با واکنشی دیدنی، مانع از گلزنی این بازیکن ایرانی شد. با این وجود پورتو توانست تک گل مهدی طارمی را تا پایان حفظ کند و سه امتیاز شیرین را به امتیازات خود اضافه کند.

ویدئو: 249722

دیدگاه‌ها