کد خبر : 1819040 | 22 فروردين 1401 ساعت 01:12 | 52.8K بازدید | 5 دیدگاه

بازیکن بوشهری مرد شماره یک میدان

عذرخواهی طارمی بابت هدر دادن ضربه پنالتی

مهدی طارمی بازیکن ایرانی پورتو در پایان دیدار برابر ویتوریا گیمارش، بابت از دست دادن ضربه پنالتی عذرخواهی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی شب فوق العاده خاصی را برابر ویتوریا گیمارش سپری کرد. او که فصل گذشته در کامبک پورتو برابر همین حریف و تبدیل شکست 2 بر یک به پیروزی 3 بر 2 نقش اصلی را ایفا کرده بود و دوبار به تیم میزبان گل زده بود، این بار دو بار از این تیم پنالتی گرفت.

1704864

نکته جالب اینکه طارمی هر دو پنالتی خود را از فابیو وارلا سنگربان ویتوریا گیمارش گرفت و خودش نیز پشت هر دو پنالتی ایستاد اما تنها یکی از آنها را به گل تبدیل کرد و ضربه دوم او را گلر میزبان مهار کرد. با این وجود، پورتو موفق شد با همان تک گل برنده از زمین خارج شود.

طارمی در پایان این بازی و در گفت و گوی تصویری با شبکه اسپورت تی وی 1 گفت: از کسب پیروزی و گلزنی بسیار خوشحالم. من تلاش می کنم این کار را بیشتر انجام دهم.

مهاجم ایرانی با اشاره به پنالتی که از دست داد، گفت: من یک پنالتی را از دست دادم و از همه هم تیمی ها و کادرفنی عذرخواهی می کنم. امیدوارم بتوانیم در چند بازی پیش رو برنده از زمین خارج شویم تا عنوان قهرمانی را به دست بیاوریم.

1704863

طارمی همچنین در پایان این بازی به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد. او در این جدال، 2 پنالتی گرفت و یکی از آنها را به گل تبدیل کرد و 2 مورد از 4 شوت او درون چارچوب بودند.

طارمی دو دوئل هوایی داشت که در هردوی آنها موفق بود. بازیکن ایرانی پورتو 2 پاس کلیدی نیز به هم تیمی هایش داد و 4 بار نیز توسط بازیکن ویتوریا گیمارش با خطا متوقف شد. طارمی در نهایت با کسب نمره 6.4 از سایت گل پوینت، عنوان بهترین بازیکن میدان را از آن خود کرد.

1704862

دیدگاه‌ها