کد خبر : 1819043 | 22 فروردين 1401 ساعت 01:16 | 5.5K بازدید | 4 دیدگاه

دو امتیازی که به راحتی از دست رفت؛

تورینو 0-0 میلان: پاس طلایی روسونری به اینتر!

میلان در دیداری خارج از خانه مقابل تورینو به تساوی 0-0 رضایت داد تا اینتر با پیروزی در بازی معوقه‌اش شانس صعود به صدر را داشته باشد.

تورینو 0-0 میلان: پاس طلایی روسونری به اینتر!

به گزارش "ورزش سه"، رقابت سر قهرمانی این فصل در فوتبال ایتالیا خیلی جذاب در حال پیگیری است و بعد از مدت ها شاهد این هستیم که بزرگان فوتبال این کشور همگی در اوج آمادگی یک کورس قهرمانی جذاب را شکل داده اند. یووه و اینتر، دو ضلع از مربع قهرمانی این فصل، روز گذشته بازی های خود را با برد پشت سر گذاشتند تا ناپولی و میلان امروز ناگزیر به کسب برد باشند.

1704887

تورینو و میلان از ساعت 23:30 در چارچوب هفته سی و دوم سری آ در حالی در ورزشگاه المپیک تورین به مصاف هم رفتند که روسونری با توجه به شکست ناپولی در بازی عصر امروز مقابل فیورنتینا، این شانس را داشت تا با کسب هر سه امتیاز، فاصله خود را با نزدیک ترین تعقیب کننده اش به چهار امتیاز افزایش دهد.

میلان اما از فرصت طلایی برای افزایش فاصله‌اش با ناپولی استفاده نکرد و به تساوی بدون گل مقابل تورینو رضایت داد تا به نوعی قهرمانی سری آ را به همشهری خود تعارف بزند. این تیم با تساوی امشب 68 امتیازی شد تا با دو امتیاز بیشتر نسبت به اینتری که یک بازی کمتر انجام داده، هفته سی و دوم را با صدرنشینی به پایان برساند.

1704888

اینترمیلان بالاتر از ناپولی و با 66 امتیاز در جایگاه دوم جدول رده بندی حضور دارد و در صورتی که بتواند بازی معوقه خود را با پیروزی پشت سر بگذارد، با رساندن شمار امتیازاتش به عدد 69 از میلان عبور کرده و صدر را مال خود خواهد کرد.

دیدگاه‌ها