کد خبر : 1819047 | 22 فروردين 1401 ساعت 01:45 | 17.1K بازدید | 5 دیدگاه

بارسا مثل همیشه نبود

اوبامیانگ: دمبله می داند توپ را کجا بفرستد

امریک اوبامیانگ امشب یک بار دیگر برای بارسلونا گلزنی کرد.

اوبامیانگ: دمبله می داند توپ را کجا بفرستد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب در زمین لوانته به یک برد ارزشمند دست یافت و میزبانش را 2-3 مغلوب کرد. در این بازی بارسا تا دقیقه 92 متوقف شده بود که لوک دیانگ با ضربه سر خود گل برتری را زد. بارسا ابتدا از لوانته عقب افتاده بود ولی امریک اوبامیانگ بود که کار را به تساوی کشاند و سپس پدری گل دوم را زد.

1704875

 

ستاره گابنی که حالا 10 گل برای بارسا زده و بهترین گلزن تیمش محسوب می شود، در پایان بازی گفت:« امروز کمی از جدیت و انگیزه بازی های قبلی به دور بودیم. به خصوص در نیمه اول که اصلا خوب کار نکردیم ولی در نیمه دوم به مراتب بهتر شدیم. پدری و گاوی با ورودشان روند بازی را عوض کردند. ما یک تیم متحد هستیم و اینجا همه به یکدیگر ایمان دارند. تعویضی ها بسیار موثر بودند و از یک بازی خیلی سخت پیروز خارج شدیم.»

اوبامیانگ ادامه داد:« دمبله مرا به خوبی می شناسد و می داند توپ را کجا برایم بفرستد. وقتی از سمت راست توپ را می گیرد، باید خودم را به خوبی آماده دریافت توپ کنم. طبیعی است که از من انتظار گلزنی داشته باشند. معتقدم می توانم خیلی بهتر از اینها کار کنم و از نمایش خودم در نیمه اول راضی نیستم.»

آینده دمبله:« معتقدم او باید در بارسلونا بماند.»

سه پنالتی علیه بارسلونا:« پنالتی ها را ندیدم. وقتی داور سوت می زند، دیگر کاری نمی توان انجام داد. مهم این بود که برنده شدیم.»

دیدگاه‌ها