کد خبر : 1819050 | 22 فروردين 1401 ساعت 02:01 | 35.3K بازدید | 28 دیدگاه

قهرمانی سخت شده

ژاوی: منتظریم تا رئال امتیاز از دست بدهد

سرمربی بارسا ابراز امیدواری کرد رئال در سه چهار بازی بعدی خود امتیاز از دست بدهد تا شانس قهرمانی آبی اناری‌ها بیشتر شود.

ژاوی: منتظریم تا رئال امتیاز از دست بدهد

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین بازی از شب سوم هفته سی‌و‌یکم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا، از ساعت 23:30 به وقت تهران، بارسلونا میهمان لوانته بود و در این بازی پرفراز و نشیب که پایان دراماتیک داشت با نتیجه 2-3 به پیروزی رسید.

1704885

 

لوانته در این بازی گل نخست را در دقیقه 52 توسط خوسه لوئیس مورالس از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. بارسلونا هفت دقیقه بعد با گلزنی پیر امریک اوبامیانگ به بازی برگشت و تنها چهار دقیقه بعد در دقیقه 63 بازی پدری بارسایی‌ها را به گل دوم رساند. با این حال لوانته با دریافت یک پنالتی دیگر از داور در دقیقه 83 این بار توسط گونسالو ملرو بازی را به تساوی کشاند و به کسب نتیجه از این بازی امیدوار شد.

در حالی که به نظر می‌رسید امتیازات میان دو تیم تقسیم شده است، لوک دیونگ مهاجم هلندی بارسلونا که در دقیقه 84 به جای اوبامیانگ به میدان رفته بود، ناجی کاتالان‌ها شد و با یک ضربه سر از روی سانتر جوردی آلبا گل برتری آنها را در دقیقه دوم وقت‌های تلف شده به ثمر رساند.

1704877

 

به این ترتیب بارسلونا فاتح این بازی پرحادثه شد و هفدهمین پیروزی فصلش را جشن گرفت. این برد شاگردان ژاوی هرناندز را 60 امتیازی کرد تا به لطف کسب نتیجه بهتر در بازی مستقیم با سویا به رده دوم جدول لالیگا صعود کنند. 

ژاوی هرناندز سرمربی بارسا در نشست خبری پس از بازی گفت:« نیمه اول خوب نبودیم و انگار تیم از لحاظ ذهنی خسته بود. بازی پنجشنبه برابر فرانکفورت در این قضیه تاثیر منفی داشت. نیمه دوم شرایط تیم بسیار بهتر شد. به خوبی برگشتیم و می توانستیم 1-3 هم پیش بیفتیم. پس از گل تساوی حریف، امیدمان را از دست ندادیم و خوشحالم که دیانگ با ورودش به زمین توانست گل پیروزی را به ثمر برساند. او در زدن ضربات سر تبحر دارد و یک حرفه ای به تمام معناست. لوک شایسته این گل بود.»

1704884

 

شانس قهرمانی:« خیلی دشوار است چون رئال به سختی امتیاز از دست می دهد. هم رئال و هم ما، بازی های دشواری پیش رو داریم. با انجام سه چهار بازی بعدی بهتر می توان در مورد شانس قهرمانی ما حرف زد. اگر رئال امتیاز از دست بدهد و ما روی دور برد بمانیم، امیدها بیشتر می شود.»

بازگشت بزرگ:« مهار تراشتگن روی پنالتی راجر خیلی موثر بود و سپس باید به گل برتری دیانگ اشاره کرد. بازی بسیار دشواری شد و به داشتن گلر بزرگی چون تراشتگن افتخار می کنم. یک دروازه بان درجه یک اینجا به کمک تان می آید. او ما را در بازی حفظ کرد.»

دیدگاه‌ها