کد خبر : 1819055 | 22 فروردين 1401 ساعت 04:09 | 23.3K بازدید | 2 دیدگاه

با پیروزی پاختاکور مقابل التعاون؛

گروه سپاهان و چهار تیم سه امتیازی!

تیم فوتبال پاختاکور در دومین مصاف خود مقابل میزبان مسابقات گروه چهارم به برتری یک بر صفر دست یافت.

گروه سپاهان و چهار تیم سه امتیازی!

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که سپاهان و الدحیل از ساعت 21:45 دقیقه در چارچوب گروه چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب به مصاف هم رفتند و این مسابقه با تک گل اولونگا به سود شاگردان هرنان کرسپو تمام شد، پس از اتمام این دیدار دوتیم دیگر گروه دیدار کردند.
این مسابقه در نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه یافت ولی در حالی که می رفت با تساوی بدون گل تمام شود، در ده دقیقه انتهایی اتفاقات تاثیرگذاری بر سرنوشت گروه داشت. 
اتفاق مهم اول گلزنی ارکینوف بازیکن پاختاکور در دقیقه 83 بود تا دقایق باقی مانده مسابقه پرتلاطم و پرهیجان دنبال شود و همین موضوع هم سبب شد تا موسی یکی از مدافعین ثابت تیم سعودی با دریافت کارت قرمز از زمین مسابقه خارج شود. همچنین باید به دو کارته شدن تاوامبا مهاجم کامرونی التعاون در این بازی پرحادثه اشاره کرد که امتیازات آن به نماینده ازبکستان رسید.

 

1704896


گفتنی است که این دو محرومیت از این جهت حائز اهمیت هستند که نماینده عربستان در دیدار بعدی باید به مصاف سپاهان برود و از همین حالا غیبت دو بازیکن اصلی این تیم قطعی است.
با این وصف در شرایطی که با باخت سپاهان در هفته دوم مسابقات، الدحیل هم سه امتیازی شد، با پیروزی پاختاکور مقابل التعاون که در هفته اول مقابل الدحیل به پیروزی رسیده بود، حالا چهار تیم سه امتیازی در گروه چهارم مسابقات حضور دارند که معادلات صعود از این گروه را بسیار سخت کرده است.

1704897

با پیروزی پاختاکور و الدحیل که در هفته اول مقابل سپاهان و التعاون شکست خورده بودند، حالا و در پایان هفته دوم در گروه چهارم مسابقات چهار تیم سه امتیازی حضور دارند.


در دیدار سوم این گروه شب پنج شنبه 25 فروردین ماه از ساعت 21:45 دقیقه الدحیل به مصاف پاختاکور می‌رود و سپس در بازی دوم گروه تیم فوتبال التعاون از ساعت 00:45 دقیقه بامداد به مصاف شاگردان نویدکیا خواهد رفت؛ دو دیداری که تا حدودی می تواند کلاف سردرگم این گروه را مشخص کند.

دیدگاه‌ها