کد خبر : 1819064 | 22 فروردين 1401 ساعت 09:28 | 6.1K بازدید | 3 دیدگاه

پیولی: هیچ تیمی مدعی قهرمانی سری A نیست

استفانو پیولی، سرمربی میلان، از شرایط تیمش در رقابت‌های سری A در هفته‌های اخیر راضی نیست.

پیولی: هیچ تیمی مدعی قهرمانی سری A نیست

به گزارش "ورزش سه"، میلان شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لیگ ایتالیا به مصاف تورینو رفت و با تساوی 0-0 برابر این تیم متوقف شد. 
صدرنشینی میلان در این رقابت‌ها با این نتیجه به خطر افتاده، چرا که آنها در حال حاضر تنها  دو امتیاز از اینتر بیشتر دارند و این در حالی است که شاگردان سیمونه اینزاگی یک بازی کمتر از روسونری انجام داده‌اند و با پیروزی در این بازی عقب افتاده می‌توانند جانشین آنها در صدر جدول رده‌بندی شوند. 
پیولی پس از این بازی درباره کارت زردی که بعد از سوت پایان دریافت کرد به DAZN گفت:« من به داور گفتم که به ما بگوید چرا وقتی توقف‌های زیادی در بازی بود و اتلاف وقت زیادی صورت گرفت سعی نکرده سرعت بازی را بالا ببرد. من عصبانی بودم اما بی‌احترامی نکردم.»

 

1696754


این مربی ایتالیایی درباره شرایط تیمش اظهار داشت:« ما هرکاری کردیم تا توپ را به گردش دربیاوریم و چند خطر هم روی دروازه حریف ایجاد کردیم. تورینو حریف سختی برای همه تیم‌هاست و گلزنی برابر آنها دشوار است. ما موقعیت گلزنی زیادی نداشتیم اما چند فرصت نیمه کاره ایجاد کردیم. ما برای در اختیار داشتن توپ جنگیدیم اما در آخر نتوانستم آن لحظه جادویی را ایجاد کنیم. این نتیجه خوبی بود اما به دنبال پیروزی بودیم.»
او درباره شرایط سایر رقبا اضافه کرد:« در دو یا سه هفته گذشته هر کسی که به عنوان مدعی شناخته می‌شد افت کرده است. این لیگی بسیار رقابتی است، هر بازی دشوار است و شما نمی‌توانید پیش از بازی از هیچ نتیجه‌ای اطمینان داشته باشید. ما امروز تمام تلاش‌مان را کردیم اما می‌توانستیم بهتر باشیم.»
پیولی همچنین با اشاره به سایر نتایج به دست آمده در این رقابت‌ها ادامه داد:« من دوست ندارم به مدعی بودن یا نبودن میلان فکر کنم. فراموش نکنید که در سه هفته گذشته همه می‌گفتند که ما مدعی اصلی قهرمانی هستیم و پس از ما ناپولی و اینتر قرار دارند. اما حالا هیچ چیز مشخص نیست.»

دیدگاه‌ها