کد خبر : 1819070 | 22 فروردين 1401 ساعت 10:16 | 85.4K بازدید | 11 دیدگاه

جام هنوز در دستان ما نیست

په‌په: طارمی نباید از کسی عذرخواهی کند

په‌په، مدافع کهنه‌کار پورتو، معتقد است که مهدی طارمی نباید به خاطر از دست دادن ضربه پنالتی عذرخواهی کند.

په‌په: طارمی نباید از کسی  عذرخواهی کند

به گزارش "ورزش سه"، پورتو شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و نهم لیگ پرتغال به مصاف ویتوریا رفت و موفق شد با نتیجه 0-1 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
مهدی طارمی در این دیدار دو پنالتی گرفت و موفق شد تک گل این بازی را روی پنالتی اول به ثمر برساند اما روی پنالتی دوم موفق نبود و دروازه‌بان حریف این ضربه را مهار کرد.
این مهاجم ایرانی پس از بازی در گفتگو با اسپورت تی وی اظهار داشت:« از این که پیروز شدیم خوشحالم. از این که توانستم گل بزنم  هم خوشحالم اما یک پنالتی هم از دست دادم و به این خاطر عذرخواهی می‌کنم. امیدوارم بتوانم با گلزنی به تیمم کمک کنم تا جام قهرمانی را بالای سر ببرد.»
په‌په‌ در مصاحبه پس از بازی درباره اظهارات هم‌تیمی‌اش گفت:« طارمی به خاطر از دست دادن پنالتی عذرخواهی کرد؟ نیازی به انجام این کار نیست.  وقتی پیروز می‌شویم، همه با هم پیروز شده‌ایم و وقتی شکست می‌خوریم هم همه با هم شکست خورده‌ایم.»
او با اشاره به عملکرد پورتو در این بازی اظهار داشت:« در نیمه اول شانس‌هایی داشتیم تا نتیجه خوبی به دست آوریم. بازگشت خوبی به بازی داشتیم اما باید مالکیت توپ و پویایی بیشتری در زمین از خودمان به نمایش بگذاریم.»
این بازیکن درباره شانس قهرمانی پورتو اضافه کرد:« من احساس نمی‌کنم که جام قهرمانی در دستان ما باشد. باید بازی به بازی پیش برویم و همین روحیه و اتحادی که در این بازی نشان دادیم را حفظ کنیم. مهم نیست چه کسی گل می‌زند، همه ما برنده این بازی هستیم.»

دیدگاه‌ها