کد خبر : 1819085 | 22 فروردين 1401 ساعت 11:15 | 14.5K بازدید | 3 دیدگاه

بخت آزمایی ستاره سابق لیورپول در رشته بوکس!

درک کویت، ستاره سابق لیورپول، اولین دیدارش به عنوان یک بوکسور را در اواخر سال جاری میلادی برگزار خواهد کرد.

بخت آزمایی ستاره سابق لیورپول در رشته بوکس!

به گزارش "ورزش سه"، کویت چهار سال پس از خداحافظی از دنیای فوتبال تصمیم گرفته که حضور در ورزش جدیدی را تجربه کرده  این بار به عنوان یک بوکسور به دنیای ورزش برگردد. 
این بازیکن سابق قرار است در تاریخ 29 اکتبر سال جاری میلادی در دیداری که به رقابت سلبریتی‌ها معروف است، دستکش‌های بوکس خود را به دست کرده و وارد رینگ شود. 
مذاکرات برای مشخص کردن رقبای احتمالی همچنان ادامه دارد اما حضور این بازیکن با 104 بازی ملی در ترکیب تیم ملی هلند برابر سلبریتی دیگری که او هم پیش‌زمینه‌ای از حضور در رینگ بوکس نخواهد داشت قطعی است. 
انها در ماه‌های پیش رو جلسات تمرینی با تیم‌ها و مربیان حرفه‌ای را برگزار خواهند کرد تا به صورت کامل برای انجام این بازی آماده شوند. 
کویت درباره حضور در این مبارزه گفت:« البته که من از فوتبال می‌آیم و دلم کمی تنش تنگ شده است. این بازی شبیه به بازی‌های تیم ملی فوتبال هلند است، از اعماق وجودم خوشحالم اما کشمکش سالمی با خودم دارم. بیرون آمدن از منطقه امنم برای اولین بار و انجام ورزش دیگری جز فوتبال چالش بسیار بزرگی برای من به حساب می‌آید. من ماه‌ها تمرین خواهم کردم. این واقعیت که من برای دلایل خوبی مبارزه می‌کنم هم احساس بهتری به من می‌دهد.»

دیدگاه‌ها