کد خبر : 1819088 | 22 فروردين 1401 ساعت 11:19 | 7.2K بازدید | 1 دیدگاه

عصبانیت مدیر ورزشی سالرنیتانا از مورینیو و رمی‌ها

والتر ساباتینی، مدیر ورزشی سالرنینتا، پس از شکست 2-1 تیمش مقابل آ اس رم، از عملکرد داور بازی بسیار خشمگین بود.

عصبانیت مدیر ورزشی سالرنیتانا از مورینیو و رمی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار ابتدا این سالرنیتانا بود که با گل دقیقه 22 ایوان رادووانوویچ پیش افتاد  اما رم در 10 دقیقه پایانی بازی توسط کارلس پرز و کریس اسمالینگ به دو گل رسید و سه امتیاز بازی را از آن خود کرد.
اما ساباتینی که سابقه کار در باشگاه رم به عنوان مدیر ورزشی را دارد، معتقد است که عصبانیت و واکنش های ژوزه مورینیو روی تصمیمات داور تاثیرگذار بود.
او به خبرنگاران گفت:" با همه احترام به رم و نتیجه بازی، من امشب از نظر فوتبالی و ورزشی چیزهای بدی دیدم. مطمئنا مورینیو خواهد گفت که نمی داند من کی هستم و جامی نبرده ام که درست است اما من هیچ اهمیتی به این حرف ها نمی دهم. بعضی از چیزهایی که وقتی در رم بازی می کنید، اتفاق می‌افتد، غیرقابل قبول است. 
برای مثال، چرا برای هر تصمیم داور، تمام نیمکت بلند می شوند و کنار زمین می‌آیند؟ حتی وقتی او نزدیک زمین است، چرا همه نیمکت نشینان نیاز دارند که بلند شوند؟
انتظار دارید داورانی با شخصیت هایی نه چندان محکم چه کاری انجام بدهند؟ آنها خطاها را برعکس اعلام می کردند. سپس آنها پنالتی روی یوریچ را حتی دوباره نگاه نکردند. می دانم که ما سالرنیتانا هستیم و باید ببازیم اما ترجیح می دهم که این کار را به شکل دیگری انجام بدهیم."
ساباتینی در ادامه گفت:" از مورینیو به خاطر اینکه در موردش صحبت کردم، عذرخواهی می‌کنم. او یک چهره ای افسانه ای است و من می دانم که خودم چه کسی هستم. من هم کارهای زیادی کرده ام اما هرگز به سطح او نخواهم رسید. می دانم که هرگز چیزی نخواهم برد اما همچنان یک فرد جدی هستم.
من عاشق تیمم هستم و دوست دارم که بتوانند بازی کنند و سقوط نکنیم. همه شایسته رفتار عادلانه هستیم. الان خیلی عصبانی هستم بنابراین خیلی متاسفم که باید حرف هایم را کوتاه کنید اما نمی توانم کلمات متفاوتی پیدا کنم.
آن صحنه پنالتی واضح بود که برای ما گرفته نشد. اهمیتی نمی دهم که بقیه چه می گویند. نمی توانم این را بپذیرم."
 

دیدگاه‌ها