کد خبر : 1819099 | 22 فروردين 1401 ساعت 11:46 | 25K بازدید | 3 دیدگاه

الدرویرلد موفق در نبرد با مهاجم ایرانی؛

درگیری لفظی شهریار مغانلو با کاپیتان سابق تاتنهام

مهاجم بلندقامت سپاهان شب پر جنب و جوشی را در مقابل الدحیل داشت، هر چند که برخلاف بازی نخست مقابل پاختاکور، ضربات مغانلو به گل بدل نشد.

درگیری لفظی شهریار مغانلو با کاپیتان سابق تاتنهام

به گزارش "ورزش سه" پایه‌گذار اصلی کامبک طلایی‌پوشان سپاهان در اولین بازی در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا، شهریار مغانلو بود که در فاصله‌ی 5 دقیقه، شکست مقابل پاختاکور را با دبل گلزنی خود به پیروزی تبدیل کرده بود و این مهاجم بلندقامت و باتجربه شب گذشته در تلاش برای ادامه روند درخشان خود در فصل جدید رقابت‌های آسیایی بود.

مغانلو تکاپوی زیادی داشت تا بتواند دروازه‌ی الدحیل را هدف قرار بدهد و تیمش را به گل برساند تا شاگردان نویدکیا با خیالی آسوده صدرنشین بمانند و یکی از مدعیان این فصل لیگ قهرمانان آسیا را با هدایت کرسپو شکست بدهند.

جدی‌ترین موقعیت گلزنی طلایی‌پوشان هم توسط شهریار مغانلو خلق شد که در دقیقه 60 مهاجم سپاهان به توپ ضربه زد اما از روی خط دروازه الدحیل ضربه‌ی مغانلو توسط توبی الدرویرلد برگشت داده شد؛ مدافع نام‌آشنایی که سابقه بازی در تیم‌های بزرگی چون آژاکس، اتلتیکو مادرید و تاتنهام را در کارنامه‌اش دارد و شب گذشته نبرد جالب‌توجهی با مهاجم ایرانی داشت.

1704969
1704970

 

به جز آن‌که الدرویرلد مانع از ثبت سومین گل آسیایی فصل شهریار مغانلو شد، این مدافع بلژیکی در میانه مسابقه درگیری لفظی با شهریار مغانلو پیدا کرد؛ بعد از حضور در یک نبرد هوایی و برخورد شکل گرفته میان الدرویرلد و مغانلو، این دو بازیکن با یکدیگر درگیر شدند و برای لحظاتی مسابقه متوقف شد.

تصاویر شکار شده توسط «امیر حسینی» از لحظه‌ی برخورد مغانلو با الدرویرلد نشان می‌دهد که مهاجم سپاهان مدافع بلژیکی الدحیل را به سکوت دعوت می‌کند و در این درگیری لفظی بعد از برخورد شکل گرفته در نبرد هوایی، به دنبال ختم غائله است.

دیدگاه‌ها