کد خبر : 1819115 | 22 فروردين 1401 ساعت 12:36 | 20K بازدید | 2 دیدگاه

مورینیو: از باشگاه سالرنیتانا عذر می‌خواهم

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، از اعضای باشگاه سالرنیتانا به دلیل رفتاریدستیارش عذرخواهی کرد.

مورینیو: از باشگاه سالرنیتانا عذر می‌خواهم

به گزارش "ورزش سه"، رم شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لیگ ایتالیا به مصاف سالرنیتانا رفت و با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی رسید. 
این پیروزی باعث شد که تیم حریف به قعر جدول رده‌بندی برود. سالرنیتانا پس از 30 بازی تنها 16 امتیاز به دست آورده و در فاصله هشت بازی تا پایان رقابت‌ها یکی از گزینه‌های اصلی سقوط به حساب می‌آید. 
مورینیو پس از بازی تایید کرد که یکی از اعضای کادر فنی تیمش درگیری لفظی با تیم حریف داشته و به همین دلیل از آنها عذرخواهی کرد. 
این مربی پرتغالی پس از بازی در کنفرانس خبری گفت:« من برخلاف بعضی از باشگاه‌ها یا نیروهای پلیس واقعیت را می‌گویم. یک نفر از روی نیمکت من به کادر فنی سالرنیتانا گفت که آنها به سری B سقوط خواهند کرد. من از طرف کسی که این حرف را مطرح کرده عذرخواهی می‌کنم.» 

 

1700046


او با طعنه به اتفاقی که پس از بازی برابر بودو گلیمت در لیگ کنفرانس اروپا رخ داد اظهار داشت:« ما مردم متمدنی هستیم. هر اتفاقی که در زمین رخ دهد همان‌جا می‌ماند. هیچکس 45 دقیقه پس از بازی در بیرون از ورزشگاه منتظر نمی‌ماند تا با مشت به صورت کسی بزند.»
اشاره مورینیو به اتفاقی بود که هفته گذشته پس از بازی برابر بودو گلیمت در مرحله یک چهارم نهایی لیگ کنفرانس اروپا رخ داد که با شکست 1-2 رم نیز همراه بود. 
لورنزو پلگرینی پس از پایان این بازی اعلام کرد که کادر فنی تیم حریف رفتار نادرستی با اعضای این تیم داشته و با دستیار مورینیو درگیری پیدا کرده‌اند.

دیدگاه‌ها