کد خبر : 1819124 | 22 فروردين 1401 ساعت 13:28 | 41.3K بازدید | 5 دیدگاه

پیکان "انگاپت" را زیر نظر گرفت

ستاره والیبال فرانسه در راه ایران؟!

باشگاه پیکان برای جذب ستاره فرانسوی تیم والیبال مودنا مذاکرات اولیه را ترتیب داده است.

ستاره والیبال فرانسه در راه ایران؟!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که پیکان به عنوان یکی از نمایندگان والیبال ایران قرار است در اواخر اردیبهشت ماه در جام باشگاه‌های آسیا به میدان برود، پیمان اکبری و مدیران باشگاه پیکان برای تقویت تیم خود به دنبال جذب ستاره های نامدار ایران و جهان هستند. در حالی که روز گذشته خبر رسید سیدمحمد موسوی با پیکان به توافق اولیه رسیده، امروز خبرهایی مبنی بر مذاکره پیکان با ستاره های بزرگ والیبال جهان منتشر شده است. 
اروین انگاپت، ستاره تیم ملی فرانسه که در پست دریافت کننده جزو برترین های دنیاست و هم اکنون در باشگاه مودنا ایتالیا بازی می کند، یکی از این گزینه هاست. حضور او در ایران بدون شک به جذابیت جام باشگاه‌های آسیا می افزاید و می تواند یک بمب خبری به حساب بیاید. 
اما نکته کلیدی درباره این بازیکن حضور مودنا در نیمه نهایی لیگ والیبال ایتالیاست. در یکطرف از نیمه نهایی سری آ تیم های مودنا و پروجا به صورت دو از سه برد روزهای 24، 28 و 31 فروردین به مصاف هم می روند و برنده این مسابقه راهی فینال می شود که سه از پنج برگزار خواهد شد. 
به نظر می رسد در صورت رسیدن مودنا به فینال سری آ بازیکنان این تیم تا اواخر اردیبهشت درگیر بازی های باشگاهی این کشور باشند و در واقع شانس پیکان برای جذب انگاپت به حداقل می رسد. 
از سوی دیگر گفته می شود پیکانی ها چند بازیکن خارجی صاحب نام دیگر را هم زیر نظر گرفتند و به دنبال جذب آن ها هستند.

دیدگاه‌ها