کد خبر : 1819126 | 22 فروردين 1401 ساعت 13:36 | 38.5K بازدید | 8 دیدگاه

درخواست کورتوا از بنزما: زمین رئال را عوض کن!

تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید، در جریان بازی رفت برابر چلسی درخواست جالبی را از کریم بنزما مطرح کرد.

درخواست کورتوا از بنزما: زمین رئال را عوض کن!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید سه‌شنبه شب در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان چلسی است. 
این دو تیم هفته گذشته در بازی رفت در ورزشگاه استمفوردبریج به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان کارلو آنچلوتی موفق شدند با نتیجه 1-3 برابر این تیم به پیروزی برسند. 
اتلتیک خبر داده که تیبو کورتوا در این بازی از کریم بنزما، کاپیتان رئال مادرید، خواسته که زمین رئال را عوض کند چون می‌خواسته که از همان ابتدا در برابر متعصب‌ترین هواداران چلسی قرار بگیرد. 
این دروازه‌بان 29 ساله انتظار استقبال نه چندان خوبی را از هواداران تیم میزبان به خاطر نحوه جدایی‌اش از این تیم در سال 2019 داشته است.

 

1705009

 

 کورتوا در آن زمان تلاش کرد چلسی را مجبور به پذیرش پیشنهاد رئال کند تا بتواند هرطور شده به این تیم ملحق شود و همین موضوع باعث شد که هواداران این تیم بارها اعلام کنند که هرگز او را نمی‌بخشند. 
با توجه به قرار داشتن جایگاه هوادارن متعصب چلسی در پشت یکی از دروازه‌ها، کورتوا می‌خواست که در نیمه اول برابر این جایگاه قرار گرفته و در این دروازه حضور پیدا کند. 
این ملی‌پوش بلژیکی همچنین به خوبی از این موضوع باخبر بود که بازیکنان چلسی ترجیح می‌دهند در نیمه دوم به سمت دروازه جلوی این جایگاه حمله کنند و به این اتفاق هم فکر کرده بود تا درخواستش را از بنزما مطرح کند. 
او در جریان این بازی تنها یک گل دریافت کرد که در نیمه اول و زمانی بود که در دروازه مدنظرش ایستاده بود و در نیمه  دوم موفق شد با نمایش خیره کننده و دو مهار تماشایی از آسپیلکوئتا و ریس جیمز مانع از گلزنی آبی‌های لندن شود.

دیدگاه‌ها