کد خبر : 1819167 | 22 فروردين 1401 ساعت 18:15 | 6.6K بازدید | 8 دیدگاه

مربی قانعی نیستم

امری: بازی با بایرن، مهم‌ترین چالش مربیگری من است

سرمربی ویارئال بازی فردا برابر بایرن را دشوار و بزرگترین چالش مربیگری‌اش عنوان کرد.

امری: بازی با بایرن، مهم‌ترین چالش مربیگری من است

به گزارش "ورزش سه"، ویارئال هفته گذشته در لاسرامیکا دست به کار بزرگی زد و توانست بایرن مونیخ را در بازی رفت یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان با یک گل شکست دهد. ویارئال که شنبه‌ شب در لالیگا برابر بیلبائو متوقف شد، فردا باید برای دفاع از برتری بازی رفت خود برابر بایرن قرار بگیرد.

1705067

 

اونای امری، سرمربی موفق ویارئال در نشست خبری این بازی گفت:« بازی سخت و دشواری است و باید برابر تیمی قرار بگیریم که مدعی قهرمانی است. قطعا بایرن شانس بالاتری نسبت به ما برای صعود دارد ولی سعی کرده‌ام تیم را برای ارائه بهترین نمایش ممکن مهیا کنم. این می‌تواند بزرگترین چالش مربیگری من باشد و خواهیم دید تا چه اندازه قدرت رقابت و رویارویی برابر تیمی با این هویت و شخصیت بالا را داریم.»

ویارئال دور قبل توانست در زمین یوونتوس 0-3 پیروز شود ولی امری این دو بازی را متفاوت می‌بیند:« بازی فردا کاملا متفاوت با بازی برگشت برابر یوونتوس است. برتری 1-0 بازی رفت برای اینکه بخواهیم خوشبین به صعود باشیم، کافی نیست. باید بسیار بهتر از بازی رفت کار کنیم و در کارهای دفاعی منسجم باشیم. باید سعی کنیم ضدحملات خطرناکی بزنیم و در ضربات نهایی نیز دقت کافی داشته باشیم. فردا قطعا تحت فشار قرار خواهیم گرفت و باید سختی زیادی را تحمل کنیم. تحت هیچ شرایطی نباید تمرکز و آرامش‌مان را از دست بدهیم. با بهترین دفاع، شانس‌هایی خواهیم داشت.»

1705068

 

امری در پایان گفت:« من مربی قانعی نیستم. بودن در یک‌چهارم نهایی برای ویارئال یک موفقیت است اما من بیشتر و بیشتر می‌خواهم. حریف، بایرن است و مدعی قهرمانی ولی تاکید می‌کنم که می‌خواهم تیمم را به دور بعد ببرم. تلاش‌مان را خواهیم کرد و سپس باید دید در زمین چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.»

دیدگاه‌ها