کد خبر : 1819175 | 22 فروردين 1401 ساعت 19:15 | 33.1K بازدید | 142 دیدگاه

گروه‌های هواداری و یک سوال کلیدی

شما بنویسید: آینده پرسپولیس با یحیی گل‌محمدی؟

کادرفنی پرسپولیس بعد از ناکامی در صعود در رقابت‌های جام حذفی کاملا تحت فشار قرار گرفته و این در حالیست که لیگ نیز کاملا دور از دسترس آنها به نظر می‌رسد.

شما بنویسید: آینده پرسپولیس با یحیی گل‌محمدی؟

به گزارش "ورزش سه"، بعد از 6 فصل رویایی اکنون هواداران پرسپولیس و حتی برخی کارشناسان نسبت به عملکرد این روزهای تیم رضایت ندارند. پرسپولیس خیلی زود دستش از جام حذفی کوتاه شده و مطابق سه فصل اخیر با یحیی گل محمدی نتوانسته به نزدیکی این جام برسد. آنها شب گذشته مقابل آلومینیوم اراک نیز در مرحله یک‌چهارم جام حذفی شکست خوردند و از این رقابت‌ها کنار رفتند تا هجمه‌ها علیه یحیی و شاگردانش بیشتر از گذشته شود.

پرسپولیس که در دوران قبل از برانکو ایوانکوویچ تبدیل به تیمی کاملا معمولی شده و عادت کرده بود به‌صورت مقطعی شاید دل هوادارانش را خوشنود کند، در ادامه از لیگ پانزدهم رویه متفاوتی را در پیش گرفت. آنها با یک پوست اندازی جالب توجه و تحت هدایت برانکو در مسیر موفقیت و صعودی قرار گرفتند و از لیگ شانزدهم تا هجدهم با این مربی و در ادامه نیز با گابریل کالدرون و بعد از آن یحیی گل محمدی موفقیت‌های گذشته را تکرار کردند. حضور در دو فینال لیگ قهرمانان آسیا و نزدیک شدن به جامی که همیشه در موزه این باشگاه خالی بوده، به‌همراه دستیابی به پنج قهرمانی پیاپی لیگ و یک جام حذفی و دو سوپرجام، همواره هواداران این تیم را در بالاترین حد از رضایت از موفقیت قرار داده بود. واژه باخت برای این تیم چه در دوره برانکو و چه بعد از آن با کالدرون (یک نیم فصل) و یحیی تا قبل از لیگ بیست و یکم، دور و سخت بود و حتی تساوی هم یک ناکامی محسوب می‌شد.

لیگ بیست و یکم اما متفاوت برای این تیم دنبال شده است؛ شاید از حیث میانگین امتیازی و البته در کورس مدعیان بودن، آنها همان شیوه چند فصل گذشته را دنبال کرده‌اند اما شکست دادن و ناکام گذاشتن این تیم دیگر غیرممکن نیست. همین آلومینیوم اراک در این فصل دو بار موفق شده این تیم را با شکست بدرقه کند و در برد مقابل استقلال در حساس‌ترین مقطع لیگ نیز چهره یک تیم حریص را نشان ندادند و در دستیابی به آن ناکام ماندند.

1705077

نارضایتی از پرسپولیس و عملکرد این تیم و بازیکنانش اکنون بعد حذف از جامی که هواداران حداقل انتظار موفقیت را در آن داشتند، به اوج خود رسیده و هر طیف هواداری به‌نوعی بخشی از ارکان باشگاه را مقصر قلمداد می‌کند.

مدیریت، کادرفنی و بازیکنان؛ سه رکن اصلی این باشگاه هستند که هر کدام به‌نوعی زیر تیغ انتقادات هواداری قرار گرفته‌اند. مدیریت از حیث عدم تامین کامل منابع مالی و خصوصا جذب بازیکنان تراز اول مورد هدف هواداران قرار گرفته است و از سمتی دیگر برخلاف فصول گذشته که یحیی گل محمدی مورد حمایت کامل هواداران به نظر می‌رسید، این روزها بخشی از آنها سرمربی و اعضای کادرفنی‌اش را نیز مقصر نتایج می‌دانند. در بحث بازیکن نیز عدم کارایی برخی از نفرات کنونی این تیم و کاهش کیفیت مهره‌ها هم دیگر موضوع مورد انتقاد هواداران محسوب می‌شود. پرسپولیسی‌ها در هیچ پستی نتوانسته‌اند انتظارات را برآورده کرده و هر بازیکنی به‌نوعی با کاهش کیفیت خود مورد هجمه قرار دارد.

به نظر شما مقصر عملکرد این روزهای پرسپولیس و ناکامی آنها در جام حذفی و فاصله گرفتن از کورس قهرمانی لیگ برتر چه کسی است. مخاطبان عزیز ورزش سه در بخش نظرات می‌توانند در این زمینه به بحث و تبادل دیدگاه پرداخته و در این خصوص نظرات خود را ارسال کنند.

1705078

دیدگاه‌ها