کد خبر : 1819183 | 22 فروردين 1401 ساعت 20:32 | 35.6K بازدید | 9 دیدگاه

بهت عثمان‌دمبله از تصمیمات داور؛ سه پنالتی؟ (عکس)

بعد از اعلام پنالتی سوم برای لوانته، عثمان دمبله از این مسئله بسیار تعجب کرده بود.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا که بعد از روی کار آمدن ژاوی نتایج فوق العاده‌ای کسب کرده شب گذشته به مصاف لوانته رفت. بلوگرانا در یک بازی سخت موفق شد با گل لحظات پایانی لوک دی‌یونگ با نتیجه 3-2 به پیروزی برسد تا بارسا همچنان نیم‌نگاهی به قهرمانی داشته باشد هر چند که شانس آنها بسیار کم به نظر می‌رسد.

یکی از اتفاقات عجیب بازی دیشب به اعلام سه پنالتی برای لوانته باز می‌گشت. هر دو گل تیم میزبان از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید و یک پنالتی دیگر نیز برای آنها اعلام شد که از دست رفت. همچنین بارسلونا به اولین تیم تاریخ لالیگا تبدیل شد که در یک بازی سه پنالتی علیه آنها اعلام شده اما نهایتاً به پیروزی رسیده‌اند.

نکته جالب دیگر اینکه بعد از اعلام پنالتی سوم برای لوانته، ستاره فرانسوی بارسلونا واکنش جالبی به این مسئله نشان داد. عثمان دمبله که احتمالا آخرین فصل حضور خود در این تیم را تجربه می‌کند و آینده او با ابهام روبه‌روست بعد از اعلام پنالتی سوم برای حریف با بهت و تعجب به داور نگاه کرد. او این تعجب را با نشان دادن عدد سه نمایش داد و به‌نوعی از داور سوال کرد که آیا واقعا سه پنالتی برای حریف اعلام کرده است.

1705083

دیدگاه‌ها