کد خبر : 1819194 | 22 فروردين 1401 ساعت 21:10 | 14.8K بازدید | 4 دیدگاه

بدشانسی حردانیِ نساجی مقابل استقلال

وینگر چپ نساجی با یک حرکت تکنیکی و شوت زمینی قصد داشت دروازه استقلال را باز کند که بخت با او یار نبود.

بدشانسی حردانیِ نساجی مقابل استقلال

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران در شرایطی بازی حذفی مقابل استقلال را آغاز کرده که تا در نیمه اول دست و پا بسته نشان نداده و پا به پای صدرنشین لیگ برتر آمده و به دنبال استفاده از جبران اشتباهات و همچنین انجام کارهای تاکتیکی برای رسیدن به دروازه آبی‌پوشان است و یک موقعیت جدی هم توسط صابر حردانی به‌وجود آورده است.

صابر حردانی که در نیم‌فصل به نساجی مازندران اضافه شد و در هفته‌های اخیر جایگاه ثابتی در ترکیب این تیم به‌دست آورده، امشب هم نمایش پرتلاش و خوبی مقابل استقلال داشته و نزدیک بود در دقیقه ۲۴ دروازه علیرضا رضایی را باز کند ولی ضربه او چند سانتی‌متری تا گل شدن فاصله داشت.

حردانی پس از نفوذ تند و تیز و خطرناکی که از جناح چپ زمین انجام داد و سمت راست خط دفاعی استقلال را هدف قرار داده بود، به عرض زد و در حالی‌که مدافعان نتوانستند توپ او را دفع کنند، با یک ضربه زمینی شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد که ضربه او به تیرک عمودی دروازه خورد و به بیرون رفت.

صابر حردانی در هفت مسابقه‌ای که در دور برگشت لیگ برتر برای نساجی مازندران به میدان رفته، موفق به گلزنی نشده ولی امشب نزدیک بود در دیدار حساس جام حذفی این کار را برابر استقلال انجام بدهد که ضربه او راهی به دروازه پیدا نکرد و با بدشانسی به تیرک خورد.

دیدگاه‌ها