کد خبر : 1819211 | 22 فروردين 1401 ساعت 23:46 | 31.9K بازدید | 15 دیدگاه

گل آرمان رمضانی خیلی سالم بود؛

معاون حقوقی باشگاه استقلال در نقش کارشناس داوری

معاون حقوقی باشگاه استقلال نسبت به شکست امشب تیمش در جام حذفی و حذف از گردونه بازی‌ها واکنش نشان داد.

معاون حقوقی باشگاه استقلال در نقش کارشناس داوری

به گزارش "ورزش سه" فرشید سمیعی، معاون حقوقی باشگاه استقلال بعد از اتمام تقابل این تیم مقابل نساجی در جام حذفی، در جمع خبرنگاران در واکنش به حذفی آبی‌ها گفت: بازی خیلی خوبی بود اما من فکر می‌کنم که گلی که استقلال زد، گل سالمی بود و بازهم به هر حال باید کارشناسان داوری نظر بدهند؛ چند بار هم که از تلویزیون دیدم، رمضانی برخوردی نداشت و بازهم باید کارشناسان داوری نظر بدهند اما چنین اشتباهی غیرقابل جبران است.

وی افزود: اگر تایید شود، من کارشناس داوری نیستم اما اگر کارشناس داوری تایید کند که این گل سالم بود، واقعا چه کسی می‌خواهد جواب این هواداران  و زحمات یکسال تیم را بدهد. این اشتباهات پی در پی داوری را واقعا چه کسی می‌خواهد جواب بدهد؟

سمیعی در ادامه صحبت‌هایش درباره‌‌ داوری گفت: من نمی‌دانم آن صحنه نساجی پنالتی بود یا نبود اما خیلی صحنه گل واضح بود؛ اصلاً هیچ برخوردی نبود، البته بازهم می‌گویم که من داور نیستم و به جای کارشناسان هم نظر نمی‌دهم و باید نظر کارشناسان داوری را بگیرید اما بله، اشتباهات داوری زیاد شده است.

معاون حقوقی باشگاه استقلال با اشاره به اتفاقات رخ داده در مسابقه‌‌ امشب توضیح داد: به هر حال در فوتبال ایران مسائل روحی-روانی خیلی اثرگذار است؛ امشب از نظر من آن گل خیلی سالم بود ولی بازهم باید ببینیم و ما جسارت نمی‌کنیم، چون داور هم انسان است و ممکن است که اشتباه کند ولی اشتباه، اشتباه بزرگی بود اگر آن چیزی که من دیدم درست باشد. اشتباهی بود که یک تیم را حذف کرد و زحمات یک فصل تیم را بر باد داد.

دیدگاه‌ها