کد خبر : 1819281 | 23 فروردين 1401 ساعت 11:27 | 9.9K بازدید | 2 دیدگاه

امباپه: هواداران باشند یا نباشند ما کارمان را انجام می‌دهیم

کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، امیدوار است که این تیم همچنان از حمایت هوادارانش برخوردار باشد.

امباپه: هواداران باشند یا نباشند ما کارمان را انجام می‌دهیم

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی روز یکشنبه هفته آینده در چارچوب رقابت‌های  هفته سی و دوم لیگ فرانسه باید دیدار حساسی را برابر مارسی، رقیب قدیمی، برگزار کند. 
نتایج نه چندان خوب پاری سن ژرمن در طول این فصل باعث شده که رابطه هواداران با بازیکنان این تیم در طول چند هفته اخیر رو به سردی برود و آنها حتی بازیکنانی مانند لیونل مسی، نیمار و سرخیو راموس را در ورزشگاه پارک دو پرنس هو کردند. 
شکست برابر رئال مادرید در دیدار برگشت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان و حذف زودهنگام از این رقابت‌ها باعث شد که این ناراحتی به اوج خودش برسد. 

 

1703788


با این حال امباپه امیدوار است که در دیدار حساسی که پی اس جی برابر مارسی در پیش دارد، هواداران بار دیگر حمایت خودشان را از این تیم نشان دهند. 
این ستاره فرانسوی در گفتگو با کانال پلاس اظهار داشت:« ما دوست داریم که هواداران در کنار ما باشند. ناراحتی و ناامیدی آنها از این تیم را درک می‌کنیم. اگر آنها با ما باشند فوق العاده خواهد شد اما در غیر این صورت هم ما به هر حال کار خودمان را انجام می‌دهیم.»
مائوریسیو پوچتینو نیز با تایید حرف‌های ستاره تیمش اضافه کرد:«ما روز یکشنبه بازی حساسی برابر مارسی داریم که دیداری تشریفاتی نیست و بسیار خاص است. هواداران واقعا حق اعتراض دارند اما امیدوار هستیم که آنها بتوانند کنار ما باشند و این عصبانیت و ناراحتی را کنار بگذارند. ما باید به تمام دنیا تصویر قدرتمندی از این باشگاه را نشان دهیم.»

دیدگاه‌ها