کد خبر : 1819288 | 23 فروردين 1401 ساعت 12:35 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

ساره جوانمردی از تمرین دور نیست

رسیدگی به موضوع کاپیتان والیبال نشسته

رییس فدراسیون جانبازان و معلولان گفت: داوود علیپوریان از سرمایه های اصلی ورزش جانبازان و معلولان است و به موضوع او رسیدگی خواهیم کرد.

رسیدگی به موضوع کاپیتان والیبال نشسته

به گزارش "ورزش سه" و به نقل ایسنا، محمد شروین اسبقیان رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین با انتقاد نسبت به میزان تخصیص بودجه از سوی مجلس شورای اسلامی به فدراسیون جانبازان و معلولان گفت: ۵ میلیارد بودجه تخصیص یافته در سال جاری از سوی مجلس به فدراسیون جانبازان و معلولان با توجه به این که ۱۰ رشته ورزشی را تحت پوشش داریم، کافی نیست و امیدوارم رییس مجلس در این خصوص تجدید نظر داشته باشد.

 وی همچنین درباره وضعیت داوود علیپوریان ملی‌پوش والیبال نشسته که به تیم ملی دعوت نشده است و همچنین ساره جوانمردی که به صورت اختصاصی تمرین می‌کند، افزود: ما به موضوع علیپوریان ورود می‌کنیم. او یکی از سرمایه‌های ماست و رسیدگی لازم را در این باره خواهیم داشت. به هر حال علیپوریان افتخارآفرین بوده و چند سال در تیم ملی خدمت کرده است.

اسبقیان خاطرنشان کرد: درخصوص ساره جوانمردی نیز باید بگویم او هر کاری کرده با هماهنگی فدراسیون بوده است. جوانمردی تمریناتش را انجام می‌دهد و ما نظارت داریم. او شرایطش را با فدراسیون در میان گذاشته و قطعاً سر موقع به تیم ملی اضافه خواهد شد.

وی پیرامون این پرسش که آیا جوانمردی درخواست مربی خارجی داشته یا خیر؟ گفت: او درباره مربی خارجی چیزی با ما مطرح نکرده است. البته با حوزه فنی و دبیر فدراسیون هماهنگی لازم را دارد و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

دیدگاه‌ها