کد خبر : 1819290 | 23 فروردين 1401 ساعت 12:15 | 3.7K بازدید | 2 دیدگاه

صداقت: برد مقابل استقلال را باید فراموش کنیم

مصطفی صداقت مربی تیم نساجی بر این باور است هنوز اتفاق خاصی برای نساجی در جام حذفی رخ نداده و موفقیت در جام حذفی تنها با قهرمانی در این رقابت ها معنی پیدا می کند.

صداقت: برد مقابل استقلال را باید فراموش کنیم

به گزارش "ورزش سه"، او در خصوص این بازی به خبرنگار ما گفت: با استقلالی روبرو شدیم که در استادیوم آزادی در حضور پرشور تماشاگرانش بازی می کرد و 26 بازی بود که شکست نخورده بود. در جام حذفی قانونی وجود دارد تیمی که گل نخورد برنده می شود. استراتژی ما در این بازی به نسبت بازی های لیگ برتر کمی تفاوت داشت و ابتدا تلاش می کردیم گل نخوریم و در ادامه هدفمان بر این بود که با گردش توپ و ایجاد موقعیت به گل برسیم. خب در گردش توپ نبود مسعود شجاعی ما را اذیت کرد. از سویی اکبر صادقی و حسن نجفی که حضورشان در این بازی در هاله ای از ابهام قرار داشت در جریان بازی مصدوم و تعویض شدند و این تعویض های ناخواسته کمی کار ما را سخت کرد و اجازه نداد در جریان بازی تعویض های تاکتیکی داشته باشیم. البته که بازیکنانی که تعویض شدند همه تلاش خود را برای بکار گرفتن خواسته های تاکتیکی کادر فنی بر آورده کردند که جا دارد به آنها خسته نباشید بگویم. ضمن اینکه فرزاد زامهران یکی از بازیکنان تاثیر گذار خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم.

دستیار ساکت الهامی با اشاره به این نکته که کار نساجی در جام حذفی تمام نشده است، ادامه داد: در جام حذفی باید تا روز آخر برنده بمانی. ما دو  بازی دیگر پیش رو داریم که اگر در یکی از بازی ها برنده شویم و در بازی دوم نه، فایده ای ندارد. در جام حذفی تنها قهرمانی معنی دارد در حالی که در لیگ برتر این چنین نیست و حتی ماندن در جدول بازی ها هم یک موفقیت است. بنابراین ما باید برد در برابر استقلال را فراموش کنیم و از امروز برای بازی بعدی یعنی مس کرمان تمرین کنیم. به نظر من سه تیم دیگر راه یافته به این مرحله هم تیم های ارزشمندی هستند. شما دیدید که حتی استراتژی تیم خیلج فارس ماهشهر هم قهرمانی در این بازی ها است.

او در مورد استقلال هم گفت: استقلال تیم شایسته و لایقی است و این را در بازی های لیگ برتر اثبات کرده است. شاید در این بازی توپ بیشتر دست آبی ها بود که با توجه به میزبانی و حضور پرتعداد تماشاگرانشان طبیعی بود اما موقعیت های آنچنانی به تیم حریف ندادیم. از سویی پیش بینی کردیم که هر چه به پایان بازی نزدیک تر می شویم استقلال رو به بازی هوایی بیاورد. با اینکه دستمان بسته بود تعویض هایی که انجام دادیم در همین راستا بود و خوشبختانه هافبک های دفاعی ما در مهار توپ های سوم موفق بودند. ما پیش تر به همراه آقا ساکت این مسیر را در تراکتور تجربه کرده بودیم و امیدوارم این بار هم لطف خدا شامل حال ما شود و مسیر را با فتح جام تمام کنیم.  

او در مورد اتلاف وقت از سوی بازیکنان نساجی و اینکه کادر فنی تیم استقلال بر این عقیده بود گل آرمان رمضانی صحیح بوده است، گفت: شما دو بازی قبل ما در برابر استقلال و تیم های مدعی را دیدید و همه به خوبی می دانید که ما فوتبال مالکانه بازی می کنیم و چنین تیمی نمی تواند دنبال اتلاف وقت باشد و بازیکنانی که مصدوم شدند از زمین بازی بیرون آمدند. از سویی در صحنه گل، داور اعتقاد به خطا روی مدافع ما داشت و ما هم بر این عقیده بودیم که صحنه پنالتی روی کریم اسلامی اتفاق افتاده است. به خوبی می دانید نساجی در نیم فصل دوم از اشتباهات قطعا سهوی و ناخواسته داوران آسیب دیده است. نمونه اش گل دوم ما به پرسپولیس که توسط کریم اسلامی زده شد که نتیجه بازی را دو بر دو برابر می کرد. یا یکی از گل های سپاهان و گل اول فولاد که در موقعیت آفساید به ما زد. بهتر است قضاوت در این باره را به کارشناسان داوری واگذار کنیم.

دیدگاه‌ها