کد خبر : 1819324 | 23 فروردين 1401 ساعت 18:37 | 74.9K بازدید | 9 دیدگاه

ادامه موج بازگشت‌ها در بارسلونا

پس از ژاوی و آلوز،احتمال بازگشت"رئیس کوچک"‌به بارسا

خاویر ماسکرانو که به او لقب رئیس کوچک داده‌اند، با پیشنهاد بازگشت به بارسلونا روبه‌رو شده است.

پس از ژاوی و آلوز،احتمال بازگشت"رئیس کوچک"‌به بارسا

به کزارش "ورزش سه"، خوان لاپورتا یک سال پیش بود که با پیروزی در انتخابات ریاست بارسلونا بار دیگر مدیریت باشگاه را در دست گرفت. او یک دوره بین 2003 تا 2010 رئیس باشگاه بود و موفقیت‌های زیادی نیز کسب کرد. لاپورتا در شروع کار ترجیح داد روی رونالد کومان حساب کرده و به وی اعتماد کند. مربی هلندی فصل جاری را نیز روی نیمکت بارسا شروع کرد ولی طولی نکشید که با روند بد بارسا لاپورتا او را برکنار کرد و ژاوی را به‌عنوان جانشین برگزید. تصمیمی که حالا مشخص شده تا چه اندازه درست و منطقی بود. بارسا با ژاوی در 15 بازی متوالی بی شکست بوده و با هفت برد متوالی در لالیگا به رتبه دوم و 12 امتیازی رئال رسیده است.

1520885

 

لاپورتا همچنین دنی آلوز، مدافع راست برزیلی را نیز به بارسا برگرداند و او از ابتدای سال جدید به فهرست بارسا اضافه شد. طبق ادعای اسپورت، رئیس حالا قصد دارد یکی دیگر از بازیکنان سابق بارسا را به باشگاه برگرداند. او کسی نیست جز "خاویر ماسکرانو"، مدافع آرژانتینی که هشت فصل برای بارسا بازی کرد و با این تیم به همه جام‌ها رسید. 

1313452

 

ماسکرانو این روزها مربی تیم زیر 20 ساله‌های آرژانتین است ولی لاپورتا او را برای هدایت تیم دوم بارسا و نیز تیم‌های پایه نیاز دارد. هنوز مشخص نیست که ماسکرانو چه پاسخی به پیشنهاد لاپورتا خواهد داد ولی به‌زودی مشخص می‌شود که او نیز مثل ژاوی و آلوز به بارسا بر می‌گردد یا به کار در آرژانتین ادامه خواهد داد.
 

دیدگاه‌ها