کد خبر : 1819331 | 23 فروردين 1401 ساعت 16:05 | 28K بازدید | 10 دیدگاه

کاری به انتقادات از سبک بازی اتلتیکو ندارم

کوکه: سیتی را هم مثل بارسلونا حذف می کنیم

کوکه می گوید که بازی فردا برابر سیتی او را به یاد بازی هشت سال پیش برابر بارسا می اندازد و اینکه خوشبین است راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان شوند.

کوکه: سیتی را هم مثل بارسلونا حذف می کنیم

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید فردا در متروپولیتانو میزبان سیتی از دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان است. در بازی رفت که سیتی میزبان بود، اتلتیکو بازی تمام دفاعی را به نمایش گذاشت و در نهایت با یک گل شکست خورد. روخی بلانکوس حتی یک شوت به سمت دروازه سیتی هم نداشتند.

1705314

 

کوکه، کاپیتان اتلتیکو در نشست خبری امروز خود گفت:« قبل از هر چیز بگویم که تیم به پیروزی و توانایی های خودش ایمان دارد. این شانس را داریم تا به دور بعد برویم و برای بازی فردا هیجان زده و با انگیزه ایم. در مورد این شکل بازی ها و فضای خاصی که در ورزشگاه ایجاد می کنند، حرف زیادی نمی توان زد و فقط باید آن را تجربه کرد. تمام تلاش مان را می کنیم تا راهی دور بعد شویم.»

کوکه در مورد روند بد اتلتیکو در بازی های خانگی گفت:« فردا فرصت خوبی برای پایان دادن به این روند است. امیدوارم باشگاه مشکل محرومیت را حل کرده و ما بتوانیم از حضور تمامی هواداران استفاده کنیم(یک بخش 5 هزار نفری از ورزشگاه به خاطر تخلفات اتلتیکو فردا پلمپ خواهد بود). حس خوبی دارم و با دیگران که برخورد کرده ام، متوجه یک خوشبینی عمومی شده ام. این بازی مرا یاد بازی برگشت برابر بارسا در سال 2014 می اندازد که برنده شدیم و به نیمه نهایی رفتیم.»

پیام برای هواداران:« اینکه به ما باور داشته باشند. فردا همه به ورزشگاه بیایند و تا دقیقه پایانی ما را تشویق کنند. این یک بازی مرگ و زندگی است و اگر ببریم، به فینال نزدیک تر می شویم.»

انتقادات به سبک دفاعی اتلتیکو:« ما برنامه و ایده مشخصی داریم و به آن هم پایبندیم. به انتقادات توجهی نداریم و کار خودمان را می کنیم. می دانیم سیتی چه تیمی است و برای شکست آنها برنامه خاصی داریم. کاری که برای برد نیاز است را انجام خواهیم داد، بدون توجه به هرگونه انتقادی که علیه‌مان مطرح می شود. سیتی فلسفه خودش را دارد و ما هم فلسفه خودمان. از نظر من شیوه بازی هر دو تیم سیتی و اتلتیکو لذتبخش است.»

دیدگاه‌ها