کد خبر : 1819338 | 23 فروردين 1401 ساعت 16:58 | 13K بازدید | 3 دیدگاه

با ادرسون درباره آن صحنه حرف نزدیم

آلیسون: امیدوارم دیگر نیاز نباشد برای گلزنی جلو بروم

آلیسون بکر، دروازه بان برزیلی لیورپول، معتقد است آنها کار آسانی برابر بنفیکا پیش رو نخواهند داشت.

آلیسون: امیدوارم دیگر نیاز نباشد برای گلزنی جلو بروم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در حالی فردا شب بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر بنفیکا را برگزار خواهد کرد که با توجه به پیروزی 3-1 در دیدار رفت، شانس بسیار بالایی برای صعود به نیمه نهایی چمپیونزلیگ دارد. 

آلیسون بکر، دروازه بان لیورپول، در نشست خبری پیش از دیدار برابر بنفیکا گفت: "بنفیکا واقعاً تیم خوبی است. آنها در بازی رفت یک گل زدند و این باعث می شود که بازی همچنان ادامه داشته باشد. گل سوم واقعاً برای ما خوب بود. می دانم که فردا باید خیلی مبارزه کنیم."

1705331

ادرسون، هموطن آلیسون بکر و دروازه بان منچسترسیتی در بازی برابر لیورپول یک ریسک بزرگ انجام داد که ممکن بود به قیمت باز شدن دروازه اش تمام شود اما او هر طور که بود توانست از روی خط توپ را برگرداند. آلیسون در این باره گفت: "مطمئنم قلبش به شدت می تپید! اما او در کاری که با پاهایش انجام می دهد بسیار آرام است. ما در مورد آن لحظه صحبت نکردیم، اما در مورد جریان بازی و در مورد بچه هایمان نیز صحبت کردیم."

موفقیت های اخیر لیورپول: "من فکر می کنم ما در چند فصل گذشته چیزهای زیادی به دست آوردیم. لیگ برتر، لیگ قهرمانان، جام اتحادیه، جام باشگاه های جهان. ما به طور کامل از این موضوع راضی نیستیم، بنابراین به رقابت برای عنوان قهرمانی ادامه خواهیم داد."

برنامه سنگین مسابقات: "در این سطح، ما باید برای آن آماده باشیم، و این گونه هم هست. ما یک تیم بدنسازی عالی در اینجا داریم و هر روز تمرین می کنیم تا به اهداف خود برسیم. ما آماده ایم. ما می‌خواهیم همه چیز را ببریم."

1705333

آلیسون در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا ممکن است دوباره برای گلزنی روی کرنر ها جلو برود نیز گفت: "اگر لازم باشد این کار را انجام می دهم اما به طور کلی این مربی است که تصمیم می گیرد جلو بروم یا نه. امیدوارم لازم نباشد این اتفاق رخ دهد اما اگر اینگونه باشد، آن را امتحان خواهم کرد. وگرنه ما بازیکنان کافی برای گلزنی داریم و در این زمینه مشکلی وجود ندارد."

دیدگاه‌ها