کد خبر : 1819346 | 23 فروردين 1401 ساعت 17:56 | 11.6K بازدید | 13 دیدگاه

بازی فردا با دیدار رفت کاملا متفاوت است

گواردیولا: خیلی به نیمه‌نهایی CL نزدیک هستیم

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی معتقد است بازی فردا شب برابر اتلتیکو مادرید با دیدار رفت کاملاً متفاوت است.

گواردیولا: خیلی به نیمه‌نهایی CL نزدیک هستیم

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فردا شب منچسترسیتی در وندا متروپولیتانو مهمان اتلتیکو مادرید خواهد بود. دیدار رفت دو تیم با یک گل به سود سیتی به پایان رسید و قطعاً پپ گواردیولا می‌داند که هنوز چیزی تمام نشده و اتلتیکو می‌تواند آنها را غافلگیر کند.

پپ گواردیولا در نشست خبری پیش از دیدار برابر اتلتیکو مادرید گفت: "با توجه به شور و اشتیاقی که هواداران دارند، لحظاتی وجود خواهد داشت که آنها بسیار تهاجمی خواهند بود و می‌توانند برای ما مشکل ایجاد کنند. ما خود را با شرایط تطبیق می‌دهیم و سعی می‌کنیم خوب دفاع کنیم. 

ما با یک نتیجه خوب به مادرید سفر می‌کنیم و سعی خواهیم کرد که در 5، 10 دقیقه آخر به نتیجه نگاه کنیم. کمی شرایط متفاوت خواهد بود زیرا آنها در خانه بازی می‌کنند و شتاب بیشتری خواهند داشت. ممکن است به‌خاطر اینکه بد بازی کنیم یا حریف بهتر است، ببازیم اما نمی‌توانیم خستگی را بهانه کنیم.
ما به پایان فصل نزدیک شده‌ایم. باید قدردان حضور در اینجا باشیم. من دوست دارم زمان بیشتری برای آماده شدن داشته باشم. با این حال در این لحظه خیلی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان نزدیک هستیم."

1705347

گواردیولا در ادامه گفت: "برای بردن جام‌ها، باید محکم باشی، نه اینکه فرصت‌ها را از دست بدهی. وقتی توپ را در اختیار دارید، با توپ خوب دفاع کنید. کاری که با توپ انجام می‌دهید بهترین راه برای دفاع است. لحظاتی وجود دارد که ما این کار را نمی‌کنیم. ما فقط باید بازی خود را انجام دهیم. کاری که در سال‌های اخیر نیز انجام داده‌ایم."

پپ گواردیولا درباره تأیید جدایی فرناندینیو از منچسترسیتی: "اوه، نمی‌دانستم! شما خبر را به من دادید! من آن را نشنیده بودم! خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد. نمی‌دانم چه خواهد شد. او خیلی مهم است. از او می‌پرسم..."

گواردیولا در پاسخ به سوالی درباره ادرسون واکنش جالبی داشت: "او دیوانه است. این پسر واقعا دیوانه است. بعضی وقت‌ها فکر می‌کنم او چیزی را احساس نمی‌کند. گل دریافت می‌کند؟ او آرام است. بهترین سیو زندگی‌اش را انجام می‌دهد؟ باز هم آرام است. در دیدار برابر لیورپول وقتی آن صحنه را دیدم فکر نمی‌کردم که نزدیک به خط دروازه باشد اما بعد از اینکه تصاویر را دوباره نگاه کردم دیدم که توپ فقط یک اینچ با دروازه فاصله دارد."

1704730

گواردیولا درباره دی‌بروین: "کوین هنگامی که به فضاها حمله می‌کند خوب است، او بین خطوط بسیار خوب است. یافتن فضا ‌مقابل اتلتیکومادرید بسیار دشوار است. تک به تک، او تقریبا غیرقابل توقف است، به‌طور کلی او با بازیکنان دیگر ترکیب می‌شود."

انتقادات از دیه‌گو سیمئونه: "اگر او در منچسترسیتی برنده می‌شد، مورد انتقاد قرار نمی‌گرفت. مربیان فقط در صورت شکست مورد انتقاد قرار می‌گیرند. او به اتلتیکو یک‌دهه موفقیت داده است، او کارها را به شکل بدی انجام نداده است. زمانی که برنده می‌شویم تحسین وجود دارد، وقتی می‌بازیم شرایط وحشتناک است. این یک بازی متفاوت مقابل اتلتیکو خواهد بود، نه مانند هفته گذشته. آنها در خانه هستند و هواداران‌شان از آن‌ها حمایت می‌کنند. از آنچه از بازی‌های حذفی UCL به یاد دارم، می‌دانم که لحظات بسیار هیجان انگیزی دارند؛ در کالدرون، در واندا."

دیدگاه‌ها