کد خبر : 1819364 | 23 فروردين 1401 ساعت 19:49 | 25 بازدید | 0 دیدگاه

در آستانه تمدید با بارسلونا قرار داشتم

رونالدو: کریم بنزما شایسته دریافت توپ طلاست

رونالدو نازاریو در یک مصاحبه جالب پیرامون مسائل مختلف صحبت کرده است.

رونالدو: کریم بنزما شایسته دریافت توپ طلاست

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو از مادرید با اسکای اسپورتس صحبت کرد و شبکه های تلویزیونی ایتالیا امشب مصاحبه دیگری را با مهاجم سابق میلان و اینتر منتشر خواهند کرد که توسط الساندرو دل پیرو انجام شده است. رونالدو اکنون رئیس وایادولید و کروزیرو است و اعتراف می کند که امیدوار است راه روسای سابق خود، ماسیمو موراتی و فلورنتینو پرز را دنبال کند.

رونالدو گفت: "به عنوان یک رئیس، باید کارهای مهمی انجام دهم اما در طول دوران فوتبالم، استادان بزرگ زیادی داشتم، از موراتی که برای من مانند یک پدر بود و فلورنتینو پرز، که فوتبال را با کهکشانی ها دوباره اختراع کرد."

1641468

رونالدو در سال 1997 از بارسلونا به اینتر پیوست و تا سال 2002 در این تیم ماند و بعد به رئال مادرید پیوست.  او در 99 بازی با نراتزوری 59 گل به ثمر رساند، اما دو مصدومیت جدی زانو بر دوران حضور او در میلان تأثیر گذاشت. او در ادامه گفت: "برای تمدید با بارسلونا به توافق رسیده بودم، اما پس از چهار روز، رئیس با من تماس گرفت و گفت که ادامه دادن غیرممکن است. من گفتم که می توانم با باشگاه های دیگر مذاکره کنم و اینتر سریعاً بند آزادسازی من را پرداخت کرد. سری آ بهترین لیگ دنیا بود."

رونالدو در پایان گفت: "رقابت برای کسب عنوان در این فصل بسیار خوب است.  فکر می‌کنم اینتر بهتر بازی می‌کند و امیدوارم دوباره برنده شود. برای لیگ قهرمانان، رئال مادرید مدعی است. آنها در لحظه خوبی نیستند، اما با این رقابت عجین هستند و آنچلوتی یکی از بهترین مربیان جهان است.

1703908

کریم بنزما شایسته توپ طلاست.  من سال‌ها این را می‌گویم و به خاطر آن مورد انتقاد قرار می‌گرفتم، اما او شایسته آن است."

دیدگاه‌ها