کد خبر : 1819373 | 23 فروردين 1401 ساعت 20:46 | 10.9K بازدید | 4 دیدگاه

ادامه دوران دوری؛

زلاتان دربی دلامدونینا را نیز از دست داد

زلاتان در دیدار حساس و برگشت میلان مقابل اینتر در نیمه نهایی کوپا ایتالیا حضور نخواهد داشت.

زلاتان دربی دلامدونینا را نیز از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، مشکلات و مصدومیت زلاتان ابراهیموویچ همچنان ادامه دارد و این مهاجم سوئدی و 40 ساله به دلیل مصدومیت زانو حداقل 10 روز دیگر از میادین دور خواهد بود. زلاتان در این مدت تاکنون 16 مسابقه را به دلیل مصدومیت از دست داده و هنوز زمان بازگشت این بازیکن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. زلاتان یکی از چهار مصدوم روسونریدر جریان تساوی بدون گل روز یک‌شنبه مقابل تورینو بود و حالا اسکای اسپورت ایتالیا مدعی شد ابراهیموویچ به دلیل مشکلات زانو حداقل 10 روز دیگر از میادین دور خواهد بود.

1681276

بدین‌ترتیب او بازی‌های آتی میلان مقابل جنوا و لاتزیو در لیگ ایتالیا و همچنین مسابقه برگشت نیمه نهایی کوپا ایتالیا مقابل اینتر را نیز از دست خواهد داد. زلاتان ابراهیموویچ 40 ساله در این فصل تنها 19 بازی در سری آ انجام داده و در مجموع 937 دقیقه به میدان رفته است. البته زلاتان در این مدت نیز هشت گل به ثمر رساند و دو پاس گل داده تا نشان دهد در این سن و سال نیز بازیکن بزرگی به‌شمار می‌آید. 

قرارداد زلاتان با باشگاه میلان در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و این مصدومیت‌های متوالی ممکن است در نهایت این بازیکن پرافتخار را مجاب به خداحافظی از دنیای فوتبال کند. همچنین احتمال تمدید قرارداد به مدت یک‌سال و البته کاهش دستمزد نیز وجود دارد و همه چیز در فصل تابستان مشخص خواهد شد.

دیدگاه‌ها