کد خبر : 1819378 | 23 فروردين 1401 ساعت 21:31 | 16K بازدید | 4 دیدگاه

رفیعی‌پور: برد 8 بر یک یعنی قدرت ایران در جهان

شمسایی: این 3 پیروزی را به روح پدرم تقدیم می‌کنم

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران، سه برد نخست خود در این سمت را به روح پدر فقید خود تقدیم کرد.

شمسایی: این 3 پیروزی را به روح پدرم تقدیم می‌کنم

به گزارش ورزش سه و به نقل از تسنیم، وحید شمسایی پس از صعود تیم ملی فوتسال ایران در مرحله انتخابی جام ملت‌های آسیا 2022 ، پس از پیروزی 8 بر یک مقابل قرقیزستان اظهار داشت: پس از چند وقت در سالن‌ها تماشاگر دیدیم و به حضور تماشاگران نیاز داشتیم. قرقیزستان برای صعود به جام ملت‌های آسیا، چاره‌ای جز پیروزی مقابل ایران نداشت و می‌دانستیم که حریف، انتحاری بازی می‌کند.

وی با اشاره به کار دشواری که در تیم ملی پیش رو خواهد داشت، تصریح کرد: ما 10 روز است که این بازیکنان را دور هم جمع کرده‌ایم و آنها به تازگی خودشان را پیدا کرده‌اند. بازیکنان ما برای اولین بار کنار هم بازی می‌کردند، اما عملکردی راضی‌کننده داشتند و تمام وجود خود را در زمین گذاشتند. کار زیاد و سختی با این تیم داریم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در پایان اظهاراتش بیان کرد: زمانی که فوتسال را آغاز کردم، پدرم آرزو داشتم به تیم ملی برسم و روزهای خوب من را دید. حالا که سرمربی تیم ملی شده‌ام، پدرم در کنار ما حضور ندارد و دوست دارم این سه برد را به روح بلند او تقدیم کنم.

علیرضا رفیعی‌پور که دو بار دروازه قرقیزستان را گشود و عنوان بهترین بازیکن زمین را به خود اختصاص داد، در پایان این مسابقه گفت: بازی‌ها را با نتیجه بسیار خوبی پشت سر گذاشتیم و برد 8 بر یک یعنی شخصیت و قدرت ایران در آسیا و جهان. خیلی خوشحالم پس از 2.5 سال غیبت به دلیل شیوع کرونا، تماشاگران به سالن‌ها بازگشتند. قرقیزستان هم تیم بسیار خوبی داشت و دیدارهای دوستانه خوبی را پشت سر گذاشته بود.

دیدگاه‌ها