کد خبر : 1819389 | 23 فروردين 1401 ساعت 22:31 | 20.6K بازدید | 8 دیدگاه

ملوان بندرانزلی ۱ - استقلال خوزستان صفر

لیگ یک/ یکه‌تازی قوی سپید با حضور هواداران

ملوان بندرانزلی در حضور هوادارانش موفق شد پیروزی ارزشمندی را برابر استقلال خوزستان کسب کند.

لیگ یک/ یکه‌تازی قوی سپید با حضور هواداران

به گزارش ورزش سه، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته لیگ آزادگان دو تیم باسابقه فوتبال ایران در لیگ برتر، به میزبانی ملوان مقابل هم قرار گرفتند. این دیدار که با حضور هواداران «قوی سپید» همراه بود با استقبال ویژه از طرف آنها مواجه شد و تمام سکوهای استادیوم «سیروس قایقران - تختی سابق» به تسخیر هواداران درآمد.

بازی با حملات ملوان آغاز شد اما شاگردان مازیار زارع برای گلزنی تا دقیقه ۴۰ صبر کردند و در این لحظه میلاد شعبانلو با شوتی تماشایی توپ را به سه‌کنج دروازه فرستاد تا تیمش را پیش بیاندازد.

در آخرین دقایق نیمه اول یک اشتباه در خط دفاعی استقلال خوزستان، بازیکن ملوان را در موقعیت تک به تک قرار داد اما این توپ وارد دروازه نشد تا نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یابد.

نیمه دوم با خروج علی حمودی همراه شد.

نکته جالب اینکه دراگان اسکوچیچ، سرمربی کروات تیم ملی تماشاگر این بازی بود و از روی سکوهای ورزشگاه «سیروس قایقران» این دیدار را از نزدیک تماشا کرد.

در دقیقه ۵۴ ملوان دوباره در موقعیت جریمه صاحب توپ شد که ضربه علی هلیچی را پیش از ورود به دروازه موسی زاده دفع کرد.

حملات ملوان ادامه پیدا کرد و این بار شوت دیدنی مهران احمدی با واکنش شیخ ویسی همراه شد تا بازی همچنان ۱-۰ بماند.

در ادامه بازی استقلال خوزستان به بازی مسلط شد و چند فرصت بسیار خوب هم داشت. در آخرین دقایق اکبر آفاق موقعیت خوبی را از دست داد.

نکته جالب اینکه سه اشتباه در خط دفاعی ملوان، موقعیت‌های مطلوب را در اختیار استقلال خوزستان قرار داد اما مهاجمان این تیم از گلزنی ناکام ماندند.

در طول بازی تاثیر تشویق هواداران به وضوح در نمایش تیم ملوان مشخص بود.

با این پیروزی ملوان ۵۶ امتیازی شد و با یک امتیاز بیشتر نسبت به مس و خیبر جایگاهش در صدر را تثبیت بخشید. ملوان 6 امتیاز تا رتبه دوم و ۱۴ امتیاز تا جایگاه سوم اختلاف دارد.

استقلال خوزستان نیز ۳۵ امتیازی ماند و فرصت صعود به جمع مدعیان را از دست داد.

دیدگاه‌ها