کد خبر : 1819398 | 23 فروردين 1401 ساعت 23:51 | 50.2K بازدید | 12 دیدگاه

کریستف کرامر:

رویارویی با لیونل مسی مثل دیدار با پاپ بود!

کریستف کرامر، هافبک آلمانی رویارویی با لیونل مسی را با دیدار خود با پاپ مقایسه کرده است.

رویارویی با لیونل مسی مثل دیدار با پاپ بود!

به گزارش "ورزش سه"، کریستف کرامر، هافبک آلمانی گلادباخ در چندین مسابقه از جمله در فینال جام جهانی 2014 در برزیل با لیونل مسی روبه‌رو شده و در یک صحنه با تکل خود جلوی حرکت این فوق ستاره آرژانتینی را می‌گیرد. جالب اینجاست کرامر بعد از گذشت نیم ساعت از جریان بازی و به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شد، اما در نهایت و با پیروزی آلمان در برابر آلبی سلسته، قهرمانی در جام جهانی را تجربه کرد.

1705404

همچنین این ملی‌پوش سابق آلمانی در دو فصل متوالی در لیگ قهرمانان اروپا با بایرلورکوزن در سال 2015 و با گلادباخ در سال 2016 مقابل لیونل مسی قرار گرفت که بازی اول مساوی شد و او در دیدار دوم مغلوب شد. حالا کریستف کرامر به تمجید از لیونل مسی پرداخته و فاش کرد تصویر جدال با این بازیکن در فینال جام جهانی همیشه در پروفایل او خواهد ماند. 

کریستف کرامر با اشاره به صحنه درگیری خود با لیونل مسی در جریان فینال آلمان و آرژانتین به شبکه DAZN گفت: "این تصویر همیشه عکس پروفایل واتساپ من خواهد بود و بهترین لحظه تمام دوران فوتبالم است. همه می‌خواهند هنگام تکل زدن در جدال با لیونل مسی پیروز شوند، اما در حقیقت هیچ‌کس موفق به انجام این کار نمی‌شود. دوست داشتم آن شب با مسی صحبت می‌کردم، اما برای شروع مکالمه خیلی احترام به خرج داده و البته نمی‌دانستم به چه زبانی صحبت کنم. باید بگویم فقط وقتی با پاپ ملاقات کردم چنین احساسی داشتم. حسی شگفت انگیز هنگامی رویایی با لیونل مسی وجود دارد."

دیدگاه‌ها