کد خبر : 1819421 | 24 فروردين 1401 ساعت 10:27 | 53.2K بازدید | 9 دیدگاه

جادوی مودریچ؛ پاس گل او را به موزه ببرید! (عکس)

لوکا مودریچ، هافبک کروات رئال مادرید، ستاره بی‌چون و چرای شب صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان بود.

جادوی مودریچ؛ پاس گل او را به موزه ببرید! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در سانتیاگو برنابئو میزبان چلسی بود تا دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را برگزار کند. 
شاگردان کارلو آنچلوتی تحت تاثیر بازی طوفانی و درخشان چلسی قرار گرفتند و در حالی که در دیدار رفت با نتیجه 1-3 به پیروزی رسیده بودند در آستانه حذف از لیگ قهرمانان قرار داشتند اما پاس گل باورنکردنی لوکا مودریچ و ضربه پایانی رودریگو باعث شد که بازی به وقت اضافه کشیده شده و در نهایت گل کریم بنزما زمینه‌ساز صعود رئال به مرحله نیمه نهایی شد. 
به این ترتیب مودریچ بار دیگر ناجی رئال مادرید شد و پاس گل تماشایی و خیره‌کننده او در جریان این بازی نه تنها یکی از دلایل اصلی انتخابش به عنوان بهترین بازیکن میدان بود، بلکه تحسین و تمجید بسیاری را نیز از سوی فوتبال‌دوستان و چهره‌های سرشناس دنیای فوتبال به دنبال داشت. 

 

1705462


فابریتزیو رومانو، خبرنگار معروف ایتالیایی، پس از پایان بازی با اشاره به درخشش لوکیتا در دیدار برابر چلسی در صفحه توییترش نوشت:« پاس گل لوکا مودریچ باید در یک موزه به نمایش گذاشته شود. این فوتبال نیست، این هنر است!»
یکی از کاربران توییتر در توییتی که با استقبال بسیار و لایک و بازنشرهای چند هزارتایی همراه بود اظهار داشت:«لوکا مودریچ پس از بازنشستگی در ردیف بازیکنانی چون زیدان، اینیستا و ژاوی به عنوان بزرگترین هافبک‌های تاریخ فوتبال قرار خواهد گرفت.»
صفحه توییتر سایت ورزشی ESPN UK نیز با انتشار توییتی از جیمز مدیسون در سال 2016 که به تمجید از پاس گل تماشایی مودریچ با بیرون پا پرداخته بود و نوشت:« لوکا مودریچ سال‌هاست که همین کار را می‌کند.»

 

1705463


صفحه 433 هم با تمجید از عملکرد این ستاره کروات اظهار داشت:« لوکا مودریچ. همین. همین توییت کافی است.»
لوکا مودریچ پس از پایان بازی با انتشار توییتی در صفحه رسمی خود به بازگشت دوباره رئال مادرید به لیگ قهرمانان اشاره کرده و نوشت:«تسلیم شدن گزینه ما نیست.»

دیدگاه‌ها