کد خبر : 1819453 | 24 فروردين 1401 ساعت 12:26 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

جو ورزشگاه فوق‌العاده بود؛

مازیار زارع: خودم بچه این سکوها هستم

سرمربی ملوان بندرانزلی از حضور پرشور هواداران تیمش در ورزشگاه پیش از شروع مسابقه قدردانی کرد.

مازیار زارع: خودم بچه این سکوها هستم

به گزارش "ورزش سه" بعد از برتری یک گله ملوان در دیدار سرنوشت‌ساز مقابل استقلال خوزستان و حفظ صدرنشینی، مازیار زارع سرمربی ملوان در کنفرانس خبری حاضر شد و درباره‌ی مسابقه تیمش گفت: این برد را به همگی شما تبریک می‌گویم؛ هر چند که بسیار بسیار سخت اما شیرین به دست آمد. فکر می‌کنم جزو آن بازی‌هایی بود که خیلی تیم استقلال خوزستان خوب کار کرد و واقعا به تیم ما فشار آورد، آن‌ها تیمی جاندار و قابل‌احترام بودند. بچه‌های ما خوب کار کردند، به ویژه در نیمه‌ی اول، البته که در نیمه‌ی دوم هم موقعیت‌هایی داشتیم. واقعا به آقای مهابادی برای تیم بسیار خوبی که ساخته‌اند، تبریک می‌گویم. خیلی خوشحالم که در نهایت 3 امتیاز را توانستیم بگیریم، چرا که برای‌مان بسیار حیاتی و مهم بود.

زارع با اشاره به حضور تماشاگران گفت: امیدوارم که مردم لذت برده باشند، واقعا جو عجیب و غریبی در استادیوم بود که امیدوارم 3 امتیاز به دست آمده خستگی مردم را در آورده باشد.

سرمربی ملوان با تمجید از حضور تماشاگران انزلی‌چی توضیح داد: ما به چنین جوی عادت داریم، همیشه از بچگی در این جو بودیم و بزرگ شده‌ایم، از همان سکو تا لب خط آمده‌ایم و واقعا لذت‌بخش است؛ به هر حال این‌گونه حمایت‌ها را از سوی مردم دیده‌ایم. متاسفانه 2-3 سالی نمی‌توانستند به ورزشگاه بیایند وگرنه ما هرساله چنین جوی را در ورزشگاه داریم و مردم می‌آمدند و حمایت می‌کردند.

سرمربی ملوان با ذکر خاطره‌ای از دوران جوانی خود توضیحاتش درباره‌ی حضور تماشاگران را تکمیل کرد و گفت: من یادم است که 17-18 سال پیش که خودم بازی می‌کردم، موقعی که می‌خواستیم گرم کنیم، ورزشگاه پر می‌شد؛ الان بعد از این همه سال ندیده بودم که موقع گرم کردن مردم بیایند. در مسابقه‌ی مقابل استقلال خوزستان این اتفاق افتاد و مردم استادیوم را پر کردند که واقعا جای خوشحالی دارد. حمایت بی‌نظیری از بچه‌ها کردند و من مطمئنم که حمایت‌شان بی‌تاثیر نبود، با توجه به اینکه تیم بسیار خوب استقلال خوزستان در نیمه‌ی دوم هم به ما فشار آوردند.

1705480

 

مازیار زارع در پاسخ به مدعی بودن تیمش برای صعود به لیگ برتر پاسخ داد: نمی‌توانیم کتمان کنیم که برای صعود می‌جنگیم و خدا را شکر می‌کنم که بازیکنانم آنقدر تشنه‌ی پیروزی هستند که پا پس نمی‌کشند؛ همچنان مسیر قهرمانی ادامه دارد و هیچ چیز تمام نشده است.

او درباره‌ی دیدار بعدی تیمش مقابل مس کرمان گفت: در لیگ یک تمام بازی‌ها سخت است، به هیچ وجه نمی‌توانیم بگوییم که فلان تیم اول و دوم است یا انتهای جدول؛ تمام بازی‌های لیگ یک سخت است و بازی هفته‌ی بعد هم مثل تمام بازی‌ها سختی خودش را دارد. به هر حال ما تیم صدر جدول هستیم و با تمام توان در همه‌ی دیدارها بازی می‌کنیم. مطمئناً تیم‌هایی که مقابل ما قرار می‌گیرند، نگرانی‌های خودشان را با توجه به کیفیت بچه‌های تیم‌مان دارند، با روحیه و انگیزه‌ی زیاد می‌رویم و می‌جنگیم و به جز 3 امتیاز، به هیچ چیز دیگری در تمامی بازی‌هایی که در آن شرکت می‌کنیم فکر نمی‌کنیم.

زارع درباره‌ی کلیپ صحبت‌هایش با بازیکنان ملوان و تاثیرگذاری آن توضیح داد: واقعیت این است که من خیلی این موضوع را قبول ندارم؛ هر آنچه امروز به دست آمده، باعث و بانی آن بازیکنان بوده‌اند و آن‌ها هستند که در بسیاری از اوقات به من انگیزه می‌دهند و من هم وظیفه خودم می‌دانم که آن‌ها را درست هدایت کنم. این‌که می‌گویم من، به هیچ‌وجه منِ تنها نیستم و تمام همکارانم شبانه‌روز زحمت می‌کشند. این‌که من به بچه‌ها انگیزه می‌دهم را نمی‌توانم قبول کنم، صحبت‌هایی است که با بچه‌های تیم بایستی انجام بدهم.

سرمربی ملوان در بخش پایانی صحبت‌هایش با تمجید از شاگردانش گفت: آن‌ها آنقدر سر تمرینات انگیزه دارند و با شور و نشاط کار می‌کنند که هر مربی را به وجد می‌آورند که پرشور و با انگیزه با آن‌ها صحبت کند. بدون‌شک بانی این موفقیت که تا الان هم اصلاً تمام نشده و ادامه دارد، بازیکنان خوب ملوان هستند که طرز تفکر خوب و حرفه‌ای دارند.

دیدگاه‌ها