کد خبر : 1819470 | 24 فروردين 1401 ساعت 13:17 | 19.4K بازدید | 4 دیدگاه

سرمربی الریان:

همه‌چیز به نفع الهلال برنامه‌ریزی شده است!

نیکولاس کوردوبا سرمربی شیلیایی الریان از سختی‌های تحمیل شده به این تیم در چمپیونزلیگ آسیا صحبت کرده است.

همه‌چیز به نفع الهلال برنامه‌ریزی شده است!

به گزارش "ورزش سه" برگزار شدن متمرکز دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا در عربستان با انتقادهایی همراه بوده است.
سرمربی الریان که گویا از این مشکلات به ستوه آمده است مدعی شد:" تیم من سختی‌های زیادی می‌کشد. از هتل اقامت ما در برج رافائل تا ورزشگاه برگزاری بازی تنها سی دقیقه فاصله است ولی لازم است ما ۳ ساعت و نیم قبل از شروع بازی در ورزشگاه حاضر شویم تا بازیکنان در رختکن افطار کنند! روزه بازیکنان برای یک روز کامل و افطار آنها در رختکن پیش از بازی روی عملکرد آنها تاثیر می‌گذارد."
او در ادامه با انتقاد از ساعت برگزاری بازی‌ها گفت:" ما به وقت محلی پنج بازی را در ساعت هشت و ربع انجام خواهیم داد که فاصله زیادی تا افطار ندارد و فقط یک بازی را ساعت یازده شب انجام می‌دهیم که بازی با الهلال میزبان است."
کوردوبا خواهان برقراری عدالت شده و گفته با توجه به برگزاری بازی در زمان افطار برای دومین فصل متوالی، ای‌اف‌سی می‌تواند این شرایط را مدیریت کند.
او تلویحا مدعی شده که کمیته برگزاری مسابقات یک لطف را در حق الهلال میزبان انجام داده که بازی‌های این تیم را در ساعت‌های یازده برگزار می‌کند.
با این حال کادرفنی الریان در صدد انجام یک شارژ روحی و روانی برای تیم است تا در بازی حساس روز جمعه، از آمادگی کامل برخوردار باشد. جلسات خصوصی با بازیکنان خاص و نشست‌های عمومی با بازیکنان، یکی از حربه‌های کادرفنی الریان برای ریکاوری ذهنی بازیکنان و فراموشی شکست برابر الهلال است.

دیدگاه‌ها