کد خبر : 1819499 | 24 فروردين 1401 ساعت 16:05 | 27.2K بازدید | 6 دیدگاه

شاید بهتر بود حسینی برای پنالتی ها وارد زمین می‌شد؛

حرف های عزیزیان درباره گوهری و علیرضا رضایی

دروازه‌بان اسبق سرخابی‌ها معتقد است فرهاد مجیدی باید در ضربات پنالتی دیدار استقلال و نساجی، از سید حسین حسینی درون دروازه استفاده می‌کرد.

حرف های عزیزیان درباره گوهری و علیرضا رضایی

به گزارش "ورزش سه"، سعید عزیزیان مربی دروازه‌بان های سابق استقلال در خصوص حضور علیرضا رضایی در ترکیب استقلال در بازی برابر نساجی مازندران که در نهایت منجر به حذف آبی پوشان از جام حذفی شد به خبرنگار ما گفت: سرمربی و مربی دروازه‌بان های تیم، شرایط گلر ها را بهتر می‌دانند و حتما صلاح دیدند که به این گلر جوان میدان بدهند. این بازیکن گلر خوبی است و مقابل پیکان هم بازی کرده بود اما در ضربات پنالتی شانس هم دخیل است و اگر گلر بتواند پنالتی بگیرد، شاهکار کرده است. به نظر من کادرفنی می‌توانست از دقیقه ۱۱۰ بازی، آقای حسینی که پنالتی گیر است و در جام حذفی سال قبل هم پنالتی گرفته بوده را به زمین بیاورند تا به تیم کمک کند.

او در ادامه درباره حذف استقلال و پرسپولیس از جام حذفی عنوان کرد: این تنها سالی است که تیم های بزرگی مثل تراکتور، سپاهان، پرسپولیس و استقلال به نیمه نهایی و فینال نرسیدند و حالا می‌بینیم که تیم خلیج فارس ماهشهر با حذف یکی دو تیم لیگ برتری به این مرحله صعود کرده و همچنین مس کرمان که در لیگ یک خوب کار کرده به همراه نساجی و آلومینیوم که مقابل استقلال و پرسپولیس عملکرد خوبی داشته‌اند، در نیمه نهایی حضور دارند. به نظر من یکی از دو تیم نساجی و آلومینیوم قهرمان جام حذفی خواهند شد.

عزیزیان که سابقه حضور در پرسپولیس به عنوان بازیکن و مربی را دارد در پایان در مورد نیمکت نشینی حامد لک و حضور احمد گوهری در ترکیب اصلی پرسپولیس گفت: تیم های پرسپولیس و استقلال به دو گلر بزرگ نیاز دارند. برای مثال در استقلال اگر سید حسین مصدوم می‌شود، آقای رضایی به عنوان یک گلر جوان و با تجربه در تیم حضور دارد که کادرفنی می‌تواند به او اعتماد کند. آقای گوهری هم در صنعت نفت و تیم های دیگر گلر خوبی بوده ولی بازی در این تیم بزرگ پرسپولیس به خصوص درون دروازه، سخت است چون با یک اشتباه همه چیز از بین می‌رود. آقای گوهری هم در بازی با آلومینیوم اشتباهاتی داشت و دچار دستپاچگی بود؛ او هنوز تجربه لازم را به دست نیاورده و لازم است که بیشتر به او میدان بدهند اما باید این را هم در نظر بگیریم که در پرسپولیس و استقلال میدان دادن به گلر جوان خیلی سخت است.

دیدگاه‌ها