کد خبر : 1819541 | 24 فروردين 1401 ساعت 21:11 | 40.9K بازدید | 16 دیدگاه

مک‌منمن:

می‌توانم یک روز کامل پاس گل مودریچ را تماشا کنم

استیو مک منمن، ستاره سابق رئال مادرید‌ تمجید جالبی از لوکا مودریچ و پاس گل او در دیدار دیشب برای چلسی انجام داد.

می‌توانم یک روز کامل پاس گل مودریچ را تماشا کنم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پیروزی 3-1 رئال‌مادرید در استمفوردبریج تصور می‌شد که این تیم کار دشواری برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا پیش رو نداشته باشد. با این حال گل زودهنگام میسون مونت در سانتیاگو برنابئو کار را برای شاگردان کارلو آنچلوتی دشوار کرد.

چلسی در نیمه دوم توسط آنتونیو رودیگر و تیمو ورنر به گل‌های دوم و سوم دست یافت تا رئال مادرید در کمال ناباوری در آستانه حذف از لیگ قهرمانان اروپا قرار بگیرد. با این حال نبوغ لوکا مودریچ به داد لوس بلانکوس رسید و رودریگو روی پاس استثنایی این ستاره کروات موفق شد دروازه چلسی را باز کند. کار به وقت اضافه کشیده شد و کریم بنزما گل دوم را هم به ثمر رساند تا رئال در مجموع با نتیجه 5-4 موفق به صعود شود.

1705523

بعد از پایان بازی دیشب واکنش‌های زیادی به پاس گل بی نظیر و لوکا مودریچ مطرح شده است. در همین راستا استیو مک منمن که خودش سابقه حضور در رئال مادرید را در کارنامه دارد بعد از بازی به شکلی جالب توجه از پاس شگفت انگیز ستاره کروات تمجید کرد.

مک‌منمن که در یک برنامه تلویزیونی در کنار ریو فردیناند حاضر شده بود درباره این پاس گل لوکا مودریچ گفت: " من می‌توانم تمام روز، پاس گل لوکا مودریچ را تماشا کنم. به آن نگاه کنید. فقط آن را تماشا کنید. ضربه آخر را فراموش کنید و فقط به پاس نگاه کنید."

دیدگاه‌ها