کد خبر : 1819542 | 24 فروردين 1401 ساعت 21:30 | 39.3K بازدید | 3 دیدگاه

لوکا تونی:

دیدن این وضعیت زلاتان غم انگیز است

لوکا تونی، ستاره سابق تیم ملی ایتالیا می‌گوید زلاتان ابراهیموویچ باید همیشه در اوج باشد؛ در غیر این‌صورت تصمیم دیگری بگیرد.

دیدن این وضعیت زلاتان غم انگیز است

به گزارش "ورزش سه"، زلاتان ابراهیموویچ در این فصل دائما با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند و در 23 بازی تنها 1098 دقیقه بازی کرده است.  او در سال 2022 تنها در دو بازی سری آ از ابتدا در ترکیب اصلی میلان قرار گرفته و پنج بازی را به دلیل مصدومیت از دست داده است. او همچنین به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو تا 10 روز آینده نیز از ترکیب روسونری دور خواهد بود.

لوکا تونی، ستاره سابق تیم ملی ایتالیا، درباره وضعیت به‌وجود آمده برای زلاتان ابراهیموویچ صحبت کرده و به گاتزتا دلو اسپورت می‌گوید: "پس از داستانی مانند داستان بین ایبرا و میلان، امیدوارم زلاتان تصمیم نهایی را بگیرد. او یک قهرمان است و باید انتخاب کند که چه کاری انجام دهد. او با توجه به کارهایی که انجام داده شایسته پایان دادن به کار خود به‌عنوان یک قهرمان است."

1685444

تونی در ادامه گفت: "من به او می‌گویم که تا زمانی که بتواند ادامه دهد. اگر او نمی تواند این کار را انجام دهد، اگر نمی‌تواند در بهترین حالت خود بازی کند، بهتر است توقف کند. غم انگیز است که ببینیم قهرمانی مانند ایبرا زمان کافی برای بازی ندارد یا نمی‌تواند به میدان برود. بازیکنی مثل او باید همیشه در اوج باشد، مثل تمام دوران فوتبالش."

گفتنی است؛ ابراهیموویچ با دستمزد سالیانه 7 میلیون یورو بیشترین درآمد را در باشگاه میلان دارد و قرارداد او در سن سیرو در ژوئن به پایان می‌رسد. پیش از این گفته می‌شد که این ستاره سوئدی یک سال دیگر در میلان ماندگار خواهد شد اما وضعیت به‌وجود آمده برای او و مصدومیت‌های پیاپی همه چیز را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است.

دیدگاه‌ها