کد خبر : 1819543 | 24 فروردين 1401 ساعت 21:24 | 43.5K بازدید | 1 دیدگاه

تنها نکته درخشان برای چلسی در شب تلخ مادرید (عکس)

تیمو ورنر، مهاجم جوان چلسی بهترین نمایش خود از زمان انتقال به این تیم را برابر رئال مادرید ارائه داد.

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان سال 2020 بود که چلسی دست به خریدهای بزرگی زده و چند ستاره جوان از جمله تیمو ورنر از لایپزیش را به جمع بازیکنان خود اضافه کرد. اما شروع دوران حضور این مهاجم آلمانی زیر نظر فرانک لمپارد و در ترکیب چلسی چندان خوب پیش نرفت و او انتقادات زیادی را در ماه‌های ابتدای متحمل شد.

‌با ورود توماس توخل به رختکن چلسی نیز تفاوت چندانی در شرایط تیمو ورنر حاصل نشد و او اغلب بازی‌های مهم این فصل تیمش را از روی نیمکت تماشا کرد. اما مصدومیت روملو لوکاکو و شکست سنگین در مسابقه رفت باعث شد توخل نام تیمو ورنر را در ترکیب ابتدایی دیدار مقابل رئال مادرید قرار دهد و ستاره جوان چلسی شاید بهترین عملکرد خود در حدود دو سال اخیر را ارائه داد. 

تیمو ورنر در این دیدار یک پاس گل ارسال کرده و گل سوم چلسی را نیز با حرکتی تماشایی و فنی در نیمه دوم وارد دروازه تیبو کورتوا کرد تا شب درخشان خود را تکمیل کند. البته درخشش این بازیکن نیز در نهایت مانع حذف چلسی نشد و رئال مادرید در ادامه دو بار به گل رسید تا با تکیه بر برتری دور رفت در لندن، جواز صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان را کسب کند. اگرچه اخباری در مورد احتمال جدایی تیمو ورنر در پایان فصل از چلسی منتشر شده بود، اما درخشش او برابر رئال مادرید و البته دبل ابتدای هفته مقابل ساوتهمپتون ممکن است سرنوشت این بازیکن در لندن را تغییر بدهد.

1705637
1705639
1705638

دیدگاه‌ها