کد خبر : 1819548 | 24 فروردين 1401 ساعت 22:08 | 56.1K بازدید | 12 دیدگاه

تاریخ در حال تکرار است؛

دو ستاره بزرگ بایرن مونیخ علیه ناگلزمان؛ دوباره کودتا؟

به نظر اوضاع در رختکن بایرن مونیخ چندان مساعد نیست و بین ارکان باشگاه اتحاد وجود ندارد.

دو ستاره بزرگ بایرن مونیخ علیه ناگلزمان؛ دوباره کودتا؟

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که به نظر می‌‌رسید در ابتدا قرعه آسانی نصیب بایرن مونیخ شده و صعود این تیم به نیمه نهایی قطعی است، این تیم پرستاره مقابل ویارئال مغلوب شده و ناباورانه از لیگ قهرمانان حذف شد. اما به نظر اختلافاتی در رختکن وجود داشته و اوضاع باب میل سرمربی جوان این تیم نیست. نشریه اسپورت وان در گزارشی مدعی شد دو بازیکن مشهور و بزرگ در ترکیب بایرن مونیخ در داخل رختکن به‌طور مکرر از تاکتیک‌های جولیان ناگلزمان و گاهی تمرینات تاکتیکی تا حدودی پیچیده او، انتقاد کرده اند. 

1705454

البته این نشریه نام این دو بازیکن را فاش نکرده است. بدین ترتیب به نظر می رسد یولیان ناگلزمان کار آسانی در پیش ندارد و نظم و ترتیب دادن به این شرایط برای او در ادامه راه دشوار خواهد بود. یولیان ناگلزمن ابتدا با این انگیزه هدایت بایرن مونیخ را به عهده گرفت که مواردی را چه از نظر تاکتیکی و چه از نظر فنی در این تیم تغییر دهد. اما برای اینکه این پروژه به موفقیت برسد، باید تمامی ارکان باشگاه بایرن مونیخ در یک مسیر حرکت کنند و در رختکن و بین مدیران این باشگاه اتفاق نظر وجود داشته باشد. 

اما به نظر می‌رسد اوضاع حداقل در مقطع فعلی این‌گونه نیست و دوباره باشگاه بایرن مونیخ چند دسته شده است. چند سال قبل فاش شد بازیکنان بزرگ بایرن مونیخ نقش مهمی در اخراج کارلو آنچلوتی و در ادامه نیکو کوواچ از نیمکت بایرن مونیخ داشته‌اند و شرایط حاکی از آن است که باز هم این رویه در رختکن این باشگاه پرافتخار در حال تکرار شدن است.

دیدگاه‌ها