کد خبر : 1819552 | 24 فروردين 1401 ساعت 22:47 | 63.5K بازدید | 8 دیدگاه

ماریو گومز:

لواندوفسکی خودخواه و عامل آشفتگی بایرن است!

ماریو گومز، مهاجم سابق بایرن مونیخ از رابرت لواندوفسکی به‌خاطر سکوت در مورد آینده‌اش انتقاد کرده است.

لواندوفسکی خودخواه و عامل آشفتگی بایرن است!

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی و 34 ساله بایرن مونیخ در سال 2023 با این باشگاه به اتمام می‌رسد و علی‌رغم شایعات فراوان، هنوز توافقی در مورد تمدید قرارداد بین طرفین صورت نگرفته است. رابرت لواندوفسکی خواهان تمدید قرارداد بلندمدت شده و تصور می‌کند باشگاه به دنبال جذب ارلینگ هالند است، اما اولیور کان دیشب تاکید کرد آنها خواهان حفظ گلزن خود هستند و فروش این بازیکن دیوانگی محسوب می‌شود.

1705435

در روزهای اخیر شایعات زیادی در مورد ابراز علاقه بارسلونا به توافق با رابرت لواندوفسکی و حتی آغاز مذاکرات بین طرفین برای این انتقال در فصل تابستان شنیده شده است. حالا و بعد از حذف غیرمنتظره بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان مقابل ویارئال، ماریو گومز به انتقاد از رابرت لواندوفسکی پرداخته و مدعی شد سکوت این بازیکن در مورد آینده به این باشگاه ضربه زده است.

ماریو گومز بعد از حذف بایرن مونیخ مقابل ویارئال در لیگ قهرمانان گفت: " فکر می‌کنم که رابرت لواندوفسکی مهاجم بزرگی در دنیای فوتبال محسوب می‌شود. اما با توجه به شرایطی که اخیرا در باشگاه بایرن مونیخ در مورد این بازیکن به‌وجود آمده، معتقدم رابرت لواندوفسکی نسبت به آینده خود بیش از حد خودخواه عمل کرده و فقط به خودش فکر می‌کند. اما من معتقدم در مقطع فعلی همه این آشفتگی‌ها در مورد آینده این مهاجم لهستانی روی کل عملکرد بایرن مونیخ نیز تاثیرگذار خواهد بود."

دیدگاه‌ها