کد خبر : 1819565 | 25 فروردين 1401 ساعت 00:35 | 32.6K بازدید | 8 دیدگاه

دست خالی اتلتیکو مقابل سیتی؛ یک نیمه هیچی! (عکس)

اتلتیکومادرید در نیمه اول دیدار با منچسترسیتی حتی یک خطر جدی هم روی دروازه حریف ایجاد نکرد.

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکومادرید در دیدار رفت و در خانه منچسترسیتی با تمام توان و با هر 11 بازیکن خود دفاع کرده و حتی یک موقعیت گلزنی هم روی دروازه ادرسون نساخت. اما سد دفاعی این تیم در نهایت در نیمه دوم و با حرکت کوین دی بروین از سمت راست محوطه جریمه شکسته شد و این ستاره بلژیکی توانست با ضربه‌ای زمینی و دقیق یان اوبلاک را مغلوب کرده و پیروزی 0-1 سیتی را رقم بزند.

اما در مسابقه برگشت و در شرایطی که اتلتیکومادرید نیاز به گلزنی برای صعود دارد، تیم دیگو سیمئونه قادر به خلق موقعیت خاصی نیست و توپ و میدان در طول 45 دقیقه نخست دست سیتیزن‌ها بوده است. جدی‌ترین موقعیت نیمه اول نیز برای سیتی ایجاد شد. ایلکای گوندوگان، هافبک آلمانی سیتی در مرکز محوطه جریمه صاحب فرصت شد، اما ضربه زمینی او به دیرک دروازه برخورد کرد و در ریباند نیز ضربه سر او در شلوغی محوطه راهی به دروازه اتلتیکو پیدا نکرد.

منچسترسیتی هنوز در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا در این فصل گلی دریافت نکرده و از آخرین باری دروازه ادرسون در مقابل لایپزیش در این تورنمنت باز شده، 334 دقیقه زمان می‌گذرد. بدین‌ترتیب روخی بلانکوس در نیمه دوم برای گلزنی و افزایش شانس صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان کار دشواری داشته و باید از سد محکم دفاعی سیتیزن‌ها عبور کند.

1705687
1705685
1705686

دیدگاه‌ها