کد خبر : 1819570 | 25 فروردين 1401 ساعت 02:15 | 44.2K بازدید | 8 دیدگاه

ویارئال شایسته حضور در نیمه نهایی بود؛

کلوپ: اگر خوشحال نیستم بیدارم کنید!

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول مدعی شد ویارئال شایسته حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان بوده است.

کلوپ: اگر خوشحال نیستم بیدارم کنید!

به گزارش "ورزش سه"، مرسی سایدی‌ها در شرایطی که امشب برخی بازیکنان ترکیب ثابت خود را در اختیار نداشتند، در خانه با تساوی 3-3 مقابل بنفیکا متوقف شده و البته با صعود به دور بعد حریف ویارئال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان شدند. یورگن کلوپ در پایان این دیدار از عملکرد تیمش ابراز رضایت کرده و تاکید کرد بابت این دستاورد بسیار خوشحال است.

یورگن کلوپ، گفت: "اول از همه باید بگویم که ما به نیمه نهایی لیگ قهرمانان راه یافتیم و اگر خوشحال نیستم بیدارم کنید زیرا این دیوانه‌وار است. اگر امشب بهترین بازی فصل خود را نیز انجام می‌دادیم در نهایت رسیدن به نیمه نهایی مهم‌ترین موضوع بود. ما موفق شدیم به این هدف دست یابم و من بسیار خوشحالم. 

1699088

ما می‌دانستیم که مسابقه سختی در انتظار خواهد بود. بازیکنان هجومی ما سابقه بازی کردن در کنار یکدیگر را داشتند. بازی کردن در پستی دیگر و سیستم چرخشی هرگز برای بازیکنان ما مشکلی ایجاد نکرده است. 

بنفیکا به راه خود ادامه داد و تا پایان به کسب پیروزی باور داشت. ما تغییراتی ایجاد می‌کنیم و هنوز هم موفق هستیم، پس همه چیز خوب است. در هر دو بازی در رفت و برگشت مقابل بنفیکا کار سختی در پیش داشتیم. ما در تمامی بازی‌های خارج از خانه خود در لیگ قهرمانان اروپا در این فصل به برتری رسیدیم، اما در آخرین مسابقه در خانه مساوی کردیم و این اتفاقی عجیب است.

دیدار با ویارئال در نیمه نهایی؟ طبیعتا نتایج و بازی دیشب را دنبال کردم و باید بگویم که عملکرد این تیم فوق العاده بود. وقتی موفق به حذف تیم‌هایی چون یوونتوس و بایرن مونیخ می‌شوید، شما شایسته حضور در نیمه نهایی هستید. به من زمان دهید تا برای این دیدار آماده شوم؛ ما این کار را انجام خواهیم داد."

دیدگاه‌ها