کد خبر : 1819608 | 25 فروردين 1401 ساعت 12:59 | 20.9K بازدید | 2 دیدگاه

کاهش وزن مدافع سپاهان؛ آیا به ترکیب بر می‌گردد؟

در تصاویر ارسال شده از آخرین تمرین تیم سپاهان پیش از بازی با التعاون مشخص است عزت پورقاز، مدافع میانی تیم اصفهانی چند کیلو وزن کم کرده است.

کاهش وزن مدافع سپاهان؛ آیا به ترکیب بر می‌گردد؟

به گزارش "ورزش سه"، او در بازی‌های اخیر سپاهان چه در لیگ برتر و چه در لیگ قهرمانان آسیا از ترکیب تیم خارج شده و دو مدافع میانی تیم سپاهان، محمد نژاد‌مهدی و گئورگی ولسیانی هستند؛ این تصمیم محرم نویدکیا به‌ نظر می‌رسد به‌خاطر سنگینی این مدافع باتجربه و هم‌چنین اشتباهی بود که در یکی از بازی‌ها داشت اما به نظر می‌رسد اکنون با شرایط بدنی بهتری مواجه است و شاید محرم نوید کیا یک بار دیگر تصمیم به استفاده از این مدافع باتجربه در ترکیب تیمش بگیرد.

فصل گذشته هم بعد از انتقاد محرم نوید کیا به عملکرد تیمش در فاز فاعی که در 13 هفته ابتدایی 17 گل خورده بود یکی از تصمیماتش بازگرداندن عزت پورقاز به خط دفاعی تیمش بود که موجب شد در ادامه مسیر سپاهان در فاز دفاعی به تیم بهتری تبدیل شود. در حالی به استقبال بازی سپاهان ‌برابر التعاون در ساعات آینده خواهیم رفت که زمزمه‌هایی مبنی بر تغییر در خط دفاعی تیم سپاهان به‌خاطر شکست ‌برابر الدحیل به گوش می‌رسد و شاید این تغییر منجر به حضور دوباره عزت پورقاز در قلب خط دفاعی تیمش شود. مدافعی که در زمان امیر قلعه نویی روی ضربات ایستگاهی و حتی در جریان بازی پیشروی می‌کرد و گل‌های حساسی را هم برای سپاهان به ثمر رسانده بود. به هر صورت او این‌روزها برای بازگشت به جایگاه قبلی‌اش تلاش می‌کند و باید منتظر ماند و دید که تصمیم محرم نویدکیا در این زمینه چیست. در صورت بازی عزت پورقاز در خط دفاعی تیم سپاهان از بین محمد نژادمهدی و ولسیانی یک بازیکن باید بیرون بنشیند.

دیدگاه‌ها