کد خبر : 1819624 | 25 فروردين 1401 ساعت 23:46 | 31.2K بازدید | 3 دیدگاه

درخواست بازیکنان یونایتد؛ حضور فن پرسی روی نیمکت

بازیکنان منچستریونایتد علاقه بسیاری به حضور روبین فن پرسی روی نیمکت این تیم دارند.

درخواست بازیکنان یونایتد؛ حضور فن پرسی روی نیمکت

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری از منابع خبری در روزهای اخیر از قطعی شدن انتخاب اریک تن هاخ به‌عنوان سرمربی فصل آینده منچستریونایتد خبر داده‌اند. 
نتایج نه‌چندان خوب شیاطین ‌سرخ در این فصل باعث شد که اوله گونار سولسشر از هدایت این تیم برکنار شود و حضور رالف رانگنیک روی نیمکت این تیم هم کمکی به بهبود شرایط نکرد تا تلاش جدی برای انتخاب سرمربی مناسب آغاز شود. 
گفته می‌شود مدیران این باشگاه با تن هاخ به توافق شفاهی رسیده‌اند اما تصمیم دارند تا پس از فینال جام حذفی هلند که هفته آینده برگزار خواهد شد صبر کرده و پس از آن، انتخاب او به‌عنوان سرمربی فصل آینده را به‌صورت رسمی اعلام کنند. 

 

1705786


این مربی هلندی آماده است تا کادر فنی خودش را برای حضور در اولدترافورد به‌زودی به مدیران یونایتد معرفی کند. او قصد دارد میشل فان در خاخ، دستیار فعلی‌اش در آژاکس را به‌همراه خودش به یونایتد ببرد. او همچنین دوست دارد با یک مربی که تجربه کار در لیگ برتر داشته باشد؛ همکاری کند. 
روزنامه تایمز در این‌باره مدعی شده که بازیکنان تیم اول یونایتد علاقه زیادی به حضور فن پرسی روی نیمکت این تیم دارند. هرچند مشخص نیست که آیا او این پیشنهاد را بپذیرد یا خیر. 
این ستاره سابق آرسنال در حال حاضر برای قرار داشتن در کنار خانواده‌اش به هلند رفته و با توجه به این که باید برای بازگشت به انگلیس ویزای کار بگیرد شاید روند حضور او در این تیم کمی پیچیده شود. 
از یاپ استام نیز به‌عنوان یکی دیگر از گزینه‌های احتمالی تن هاخ برای کادر فنی شیاطین سرخ در فصل آینده نام برده می‌شود.

دیدگاه‌ها