کد خبر : 1819644 | 25 فروردين 1401 ساعت 21:50 | 30K بازدید | 5 دیدگاه

حسرت آرسنال؛ کاش امری را اخراج نمی‌کردیم

صعود ویارئال به نیمه نهایی لیگ قهرمانان بیش از همه حسرت آرسنالی‌ها را به دنبال داشت.

حسرت آرسنال؛ کاش امری را اخراج نمی‌کردیم

به گزارش "ورزش سه"، اونای امری سال‌های 2018 و 2019 سرمربی آرسنال بود ولی در نهایت از باشگاه برکنار شد. او توپچی‌ها را به فینال لیگ اروپا هم رساند ولی در نهایت مغلوب چلسی شدند. امری پس از جدایی از آرسنال، مربی ویارئال شد و با این تیم فصل گذشته توانست قهرمان لیگ اروپا شود. این اولین جام رسمی و مهم باشگاه زردپوش اسپانیایی بود. درخشش ویارئال با امری فصل جاری هم تداوم داشته و آنها با حذف بایرن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسیده‌اند و باید به مصاف لیورپول بروند.

1705798

 

در دور گروهی، ویارئال توانست بالاتر از آتالانتا قرار بگیرد و چیزی نمانده بود منچستریونایتد را نیز به رتبه دوم بفرستد. در یک‌هشتم نهایی ویارئال توانست یوونتوس را در تورین 0-3 شکست دهد. امری تیمی در اختیار دارد که متشکل از بازیکنان ناکام مانده در لیگ برتر است ولی همگی آنها زیر نظر مرد اسپانیایی اوج گرفته‌اند.

1705068

 

استوپینیان 4 سال عضو واتفورد بود ولی هرگز برای این تیم به میدان نرفت. کاپوئه در واتفورد و تاتنهام ناکام مطلق بود. فویث در 4 سال حضور در تاتنهام فقط 16 بازی انجام داد. ایبورا در لستر و موره نو در لیورپول بازیکنان مازاد بودند. کوکلین 10 سال در آرسنال بود و سال 2018 او را به‌نوعی بیرون کردند. دانژوما 4 سال در بورنموث بود ولی نه گل زد و نه پاس گل داد. در بازی رفت برابر بایرن او گل پیروزی ویارئال را زد.
در واقع نه‌تنها آرسنال که لیگ برتر حالا با حسرت به اونای امری نگاه می‌کند و اینکه چگونه با راحتی چنین مربی خوبی را از دست دادند.

دیدگاه‌ها