کد خبر : 1819645 | 25 فروردين 1401 ساعت 16:05 | 9.1K بازدید | 1 دیدگاه

قربانی: تیم خوبی داریم و سقوط نمی‌کنیم

سیروان قربانی می‌گوید فشاری بابت بقا در لیگ در مجموعه فجر وجود ندارد و همه با انرژی کار می‌کنند.

قربانی: تیم خوبی داریم و سقوط نمی‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، فجرسپاسی با نمایشی که مقابل آلومینیوم اراک ارائه داد هوادارانش را امیدوار به بقا در لیگ کرد. سیروان قربانی در خصوص این دیدار به خبرنگار ما گفت: در طول فصل شاید به اندازه بازی با آلومینیوم موقعیت نداشتیم. منظورم این نیست که ما ۱۰ موقعیت صددرصد داشتیم ولی واقعا هشت موقعیت داشتیم که سه چهار تا از آنها را می‌توانستیم به گل تبدیل کنیم؛ این را من نمی‌گویم بلکه هرکس بازی را دیده باشد به این قضیه اذعان دارد همه چیز خیلی خیلی خوب پیش رفت. هر اتفاقی یک هشداری به یک مجموعه می‌دهد و این بازی تلنگر خیلی خوبی برای ما بود؛ آنقدر خوب برنامه‌ها را پیاده کردیم که در بازی بعدی می‌توانیم آنها را به نتیجه برسانیم و احتمالا دست پر برگردیم. با آلومینیومی بازی کردیم که در جام حذفی سه گل به پرسپولیس زد و آنها را حذف کرد وقتی مقابل چنین تیمی کلی موقعیت به‌دست آوردیم نشان دهنده این است که تیم خوبی داریم.

او در در مورد اردویی که فجر قرار است در سیرجان برپا کند ادامه داد: قرار است اردو ۴ روزه‌ای در سیرجان برپا کنیم و با گل گهر بازی دوستانه انجام بدهیم؛ بعد از آن فکر می‌کنم دوازدهم به رفسنجان می‌رویم چون با مس بازی داریم.

این بازیکن در مورد دیدار با مس رفسنجان در هفته بیست و پنجم از رقابت‌های لیگ برتر عنوان کرد: بازی دور رفت مساوی شد. مس هم تیم بسیار با کیفیتی است آن‌ها در شرایط بحرانی قرار گرفتند ولی تیم ما واقعا سر حال شده و با اینکه بازی سختی است مطمئنم با امتیاز برمی‌گردیم.

قربانی در مورد جوی که سرآسیایی در تیم درست کرده گفت: آقای سرآسیایی در تیم‌هایی و با کسانی کار کرده که اسم و رسم دار هستند. از مس رفسنجان بگیرید تا گل گهر سیرجان، به نظرم کرمان تبدیل به یک قطب فوتبال ‌شده و ایشان هم در کنار تیم‌های کرمانی و هم کنار آقای قلعه نویی و بزرگان فوتبال بوده؛ ما خیلی خوشحالیم که با او کار می‌کنیم. از نظر ساختاری و اخلاقی شرایط فرق کرده، به شخصه انگیزه‌ام زیاد شده و بچه‌ها با انرژی تمرین می‌کنند. از نظر فنی هم واقعا تاثیر گذار بود این را شما می‌توانید از دیدار با آلومینیوم هم تشخیص بدهید.

این بازیکن در مورد اینکه آیا در این مسیر مسئولان استانی کمکی می‌کنند یا خیر گفت: نمی‌دانم چه کسانی هستند و من تا به حال آن‌ها را ندیده‌ام یکبار هم سر تمرین ما نیامدند؛ بالاخره این تیم بعد از چند سال لیگ برتری شده و ساده‌ترین امکاناتی که یک مسئول می‌تواند فراهم کند، زمین فوتبال است. سرهنگ فلاح و سردار بوعلی دارند هزینه می‌کنند؛ ‌مطمئن هستم این عزیزان احتیاج به پول مسئولین ندارند، حداقل اینکه رسیدگی کنند. بازیکن و مربی که نباید غصه زمین را بخورد چرا ما باید به مشهد برویم و بازی کنیم؛ چرا نباید در شیراز باشیم و از حضور هواداران‌مان لذت ببریم؟

بازیکن فجر که سال گذشته در نفت مسجدسلیمان هم چنین شرایطی را تجربه کرده بود و تیمش در منطقه خطر و سقوط بود در این‌باره توضیح داد: واقعا در مسجد سلیمان با اینکه ۷ امتیاز با تیم پایین‌مان اختلاف داشتیم فشار روحی روانی و فنی همه جوره روی ما بیشتر بود؛ نه اینکه از طرف کادر فنی، بلکه در خوزستان جوی وجود دارد که خیلی سخت است ولی باشگاه ما مجموعه را تحت فشار قرار نداده و این موضوع حس نمی‌شود که ما برای بقا می‌جنگیم؛ بچه‌ها به‌نحو احسن تمرین می‌کنند و کادر فنی به خوبی کارش را انجام می دهد؛ سال گذشته فشار عصبی زیاد بود ولی امسال مجموعه ایمان دارد این تیم به امید خدا می‌ماند.

قربانی با طرح درخواست از مسئولان فجر گفت: من از خدا می‌خواهم سال را با خیر و خوشی تمام کنیم و اینکه روسفید از این شهر بیرون بیاییم. به‌عنوان شخص کوچکی از این مجموعه خواهش می‌کنم حداقل استادیوم پارس را آماده کنند تا در این دو سه بازی خانگی از حضور هواداران لذت ببریم و کمک‌ حال ما باشند.

دیدگاه‌ها