کد خبر : 1819646 | 25 فروردين 1401 ساعت 19:52 | 12.9K بازدید | 7 دیدگاه

ما 18 ملی‌پوش داریم

کنایه رومینیگه به ناگلزمان؛ مشکل از بازیکنان نیست

اسطوره بایرن که سال‌ها مدیر اجرایی باشگاه بود، اعتقاد دارد که مشکل بایرن مونیخ از کادر فنی است.

کنایه رومینیگه به ناگلزمان؛ مشکل از بازیکنان نیست

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ سه شنبه شب وداعی تلخ و زودهنگام با لیگ قهرمانان داشت. کیفیت بایرن در حدی بود که بتوان تصور کرد به نیمه نهایی و فینال برسد ولی در یک‌چهارم نهایی پشت سد ویارئال، تیم کوچک اسپانیایی بود. ویارئال تیمی از یک شهر 150 هزار نفری برای دومین بار در تاریخ 99 ساله خود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسید تا شگفتی بزرگی را باعث شود. بازی در ویارئال با برتری 1-0 میزبان تمام شده بود و در مونیخ هم حساب کار 1-1 مساوی شد تا بایرن حذف شود.

1594834

 

انتقادات رسانه‌های آلمانی از بایرن اوج گرفته و طبعا یولیان ناگلزمان، سرمربی جوان بایرن مسئول شماره یک این ناکامی است. کارلس هاینس رومینیگه، مدیر اجرایی سابق بایرن در واکنش به این ناکامی تلخ گفت:« فکر نمی‌کنم نیازی به هزینه زیاد در نقل و انتقالات تابستانی باشد. سال 2007 در بوندس‌لیگا چهارم شدیم و حتی سهمیه لیگ قهرمانان هم نگرفتیم. سال 2012 دورتموند دبل کرد و ما در فینال لیگ قهرمانان و در خانه به چلسی باختیم. شرایط در آن زمان متفاوت با حالا بود. در این تیم بایرن 18 بازیکن ملی‌پوش داریم که در جام جهانی قطر حاضر خواهند بود. برابر ویارئال سرژ گنابری، ملی‌پوش آلمانی ما به‌عنوان ذخیره وارد زمین شد. گنابری یکی از بهترین وینگرهای چپ دنیاست. پس مشکل نمی‌تواند به کیفیت فنی بازیکنان مربوط باشد.»

1705454

 

رومینگیه  ادامه داد:« ویارئال تیمی مجهز و آماده بود، با ساختار تیمی معقول و یک کادر فنی عالی. من مدت زیادی است که اونای امری(مربی ویارئال) را دنبال می‌کنم. همه می‌دانند که او در بازی‌های حذفی چه تبحری دارد و این‌بار نشان داد که با تاکتیک‌های هوشمندانه می‌توان زندگی را برای بایرن سخت کرد. از زمان لوئیس فن خال، ما 1-3-2-4 بازی می‌کردیم. اکنون اغلب به دفاع سه نفره اولویت داده می‌شود. متاسفانه بحث‌های رسانه‌ای دائمی در مورد بایرن وجود دارد. ابتدا روی جاشوا کیمیچ، سپس روی لئون گورتزکا و کینگزلی کومان و حالا روی مانوئل نویر، توماس مولر، سرژ گنابری و رابرت لواندوفسکی. ما در یک‌چهارم پایانی فصل هستیم و این خوب نیست چرا که باعث بر هم خوردن آرامش باشگاه می‌شود.»
 

دیدگاه‌ها